ناوگان خودرویی آتش نشانی شهرداری سنندج تجهیز شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای تجهیز ناوگان خودرویی نسبت به خرید یک دستگاه خودرو سبک پیشرو پیکاپ آسنا آمیکو مجهز به دستگاه اطفاء حریق واترمیست HP اقدام کرد.

به گزارش ایمنا، سهیل فضل وزیری در این باره اظهار کرد: تجهیز سازمان آتش نشانی به ناوگان خودرویی بروز و همچنین تجهیزات ایمنی می‌تواند در کاهش خسارات و تسریع در انجام عملیات در زمان بروز حوادث تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی گفت: یکی از اقدامات مهم این سازمان در سه سال اخیر اضافه کردن ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین به ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی سبک پیشرو پیکاپ مجهز به دستگاه اطفا حریق واترمیست HP خبر داد و گفت: این خودرو تجهیز شده به دستگاه واترمیست می‌تواند در زمان بروز حریق در مکان‌های شلوغ و همچنین صعب‌العبور تأثیر گذار باشد.

وی عنوان کرد: این خودروی جدید با ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل طرح تأسیسات و تسهیلات شهری و منابع داخلی به ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزوده شده است.

فضل وزیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۸ نفر نیروی عملیاتی در هشت ایستگاه فعال با ۱۳ خودروی سبک و ۱۲ خودروی سنگین آماده امداد رسانی به شهروندان سنندجی در زمان بروز حوادث هستند.

منبع: برنا

کد خبر 487730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.