نسل جدید اصفهان کارت تهیه شده است

عضو هیئت مدیره شرکت رایانه خدمات امید سپه (شرکتIT بانک سپه) گفت: شهروندان با استفاده از کارت‌های بانکی خود می‌توانند از طریق دستگاه پوز یا پیشخوان بانکی که متعلق به بانک سپه است شارژ اصفهان کارت را با فرایندی ساده انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیما امیرشکاری در حاشیه بهره برداری از سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی (AFC) در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بانک سپه در پروژه توسعه هوشمند اتوبوسرانی چند نقش مختلف بر عهده داشت که یکی از آنها تأمین مالی خرید کارت‌های مخصوص طرح بود. تکنولوژی این کارت‌ها از خارج کشور تأمین می‌شود و این کارت‌ها، نسل جدید اصفهان کارت خواهد بود.

عضو هیئت مدیره شرکت رایانه خدمات امید سپه (شرکت آی تی بانک سپه) ادامه داد: با تأمین مالی، یک و نیم میلیون عدد کارت برای اصفهان تهیه کردیم که پیمانکار تهیه آنها شرکت صا ایران بوده است.

وی تصریح کرد: بخش دیگر خدمات بانک سپه در پروژه سامانه جدید اتوبوسرانی اصفهان، شارژ آنلاین با استفاده از دستگاه پوز یا پیشخوان بانکی است.

امیرشکاری تأکید کرد: شهروندان با استفاده از دستگاه‌های پوز در اقصی نقاط شهر اصفهان می‌توانند کارت خود را شارژ کنند همچنین با استفاده از کارت‌های بانکی خود می‌توانند از طریق دستگاه پوز یا پیشخوان بانکی که متعلق به بانک سپه است شارژ اصفهان کارت را با فرایندی ساده انجام دهند و از آن در اتوبوس‌ها، مترو، باغ پرندگان و… استفاده کنند.

کد خبر 487713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    کارتهای قبلی دیگه کارایی ندارن یعنی؟
  • هاله قنبر پور IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    با سلام یعنی این کارتها که الان دست ماست بلااستفاده میشن یا نه ؟؟؟