۷۰  کوچه و معابر مشگین شهر به نام شهدا مزین شد

شهردار مشگین شهر از نامگذاری و نصب تابلو ۷۰ کوچه و معابر این شهر به نام شهدا خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم و اولویت اصلی در مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به ویژه شورای نامگذاری، استفاده از اسامی شهدای گرانقدر است.

وی افزود: شهرداری مشگین شهر با هدف بهبود و تسهیل در مسیریابی درون شهری اقدام به نصب ٧٠ عدد تابلو کوچه و معابر مزین به نام ٣٢ تن از شهدای والامقام در سطح شهر کرده است و همچنان روند نامگذاری و نصب تابلو معابر در سال جدید تداوم خواهد داشت.

شهردار مشگین شهر ادامه داد: یکی از مطالبات شهروندان ساکن در فاز سه فرهنگیان، نصب تابلو معابر است که نامگذاری آن در دستور کار این شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است و به زودی توسط سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی و اداره روابط عمومی و ارتباطات شهرداری اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تابلوهای شناسایی معابر و محلات یکی از مهمترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس محلات است که در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر، در یک سال گذشته، بیش از ١۵٠ تابلو معابر طراحی، تهیه و در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

انوری آذر ابراز امیدواری کرد: با نصب این تابلوها در محلات و معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری گام مهمی در جهت پاسخ به یکی از مطالبات به حق شهروندان و همچنین تسهیل در سهولت در انجام برخی از فعالیت‌های شهروندان در سطح شهر برداشته شود.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی استان اردبیل قرار دارد.

کد خبر 487661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.