اجرای پروژه نورپردازی معابر و میادین شهر

شهردار کلیشاد و سودرجان از پایان پروژه نورپردازی معابر، میادین و ورودی‌های شهر کلیشادوسودرجان خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه نورپردازی و زیباسازی شهر کلیشاد و سودرجان با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال توسط شهرداری، در معابر و میادین ورودی و خیابان‌های شهر اجرایی شد.

وی با بیان این که امروزه نورپردازی، تعریف کننده هویت و سیمای شبانه شهر است و نبود نور و وجود تاریکی موجب عوارضی همچون افزایش حوادث، تصادفات، جرائم و بزهکاری و کاهش امنیت اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: با هدف زیباسازی نمای شهری و استفاده بصری شهروندان از فضای شهری، عملیات نورپردازی پروژه روشنایی کمربندی باهنر، نورپردازی پارک ساحلی، نورپردازی ورودی شهر همچنین تأمین روشنایی برخی از نقاط شهر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال انجام شد.

شهردار کلیشاد و سودرجان با بیان این که طرح نورپردازی پارک‌ها اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تمامی درخت‌های پارک ساحلی شهر با رنگ‌های مختلف نورپردازی شده است تا در شب، فضای پارک ساحلی شهر به شکل زیبایی قابل رؤیت باشد.

اخگر با تاکید بر اهمیت نورپردازی محیط شهری، ایجاد امنیت، دلپذیر کردن فضای شهر و تأثیر مثبت آن بر روان شهروندان گفت: جهت تامین رفاه حال شهروندان، شهرداری کلیشاد و سودرجان هر چه در توان داشته باشد به اجرا خواهد گذاشت.

کد خبر 487633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.