پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی خبر داد و گفت: این پروژه تیرماه سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال‌جاری اجرای پروژه‌های شاخص زیادی در این سازمان آغاز شده و تعدادی در مرحله برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار است.

وی افزود: یکی از موارد مورد تاکید کارگروه سلامت و امنیت غذایی استانداری، انتقال واحدهای پرندگان ذبحی به نقطه‌ای مناسب در شهر بود، از این رو احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: مجتمع صنفی پرندگان ذبحی با در نظرگیری یک غرفه کشتارگاه احداث خواهد شد تا ۲۰ غرفه واحد صنفی پرنده‌فروشی سطح شهر به این محل انتقال یابد و واحدهای صنفی مربوطه در خیابان‌های عطار نیشابوری، مسجد سید و حکیم نظامی همچنین میدان امام علی (ع) ساماندهی شود.

وی با بیان این که زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ در مجاورت بزرگراه شهید اردستانی تملک شده تا در آن مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اصفهان احداث شود، اظهار کرد: مقرر شده در این مجتمع صنفی دامپزشک مستقر شده و بر سالم و بهداشتی بودن طیور ذبحی نظارت کند.

مجیری گفت: این پروژه با قوت در حال اجرا است و تا تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 487619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.