تراکتور صفر _ الشارجه صفر / تراکتور در روز خوب اخباری نتوانست پیروز میدان باشد

تیم فوتبال تراکتور در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه B مقابل الشارجه قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور امروز شنبه _ ۲۸ فروردین ماه _ در دومین بازی گروهی مسابقات آسیایی از ساعت ۳۰: ۲۲ به مصاف الشارجه رفت که این دیدار با تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

دیدار تیم‌های تراکتور و الشارجه

ورزشگاه: ورزشگاه شهر شارجه

داوران: ما نینگ (چین)، چائو یی (چین)، ژو فی (چین) و فو مینگ (چین) 

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمان، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده، میلاد فخر الدینی.

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم فوتبال الشارجه: عادل الهوسانی، عبدالله المزمی، کایو، محمد عبدالباسط، خالد بزیر، علی محمد، عبدالله غنیم، خالد ابراهیم، سالم صالح، پری را و اتابک شوکوروف.

سرمربی: عبدالعزیز العنبری

کارت زرد:

تراکتور: سامان نریمان جهان (دقیقه ۲۸)

کارت قرمز: _

گل‌ها: _

شرح بازی:

تراکتور دومین بازی آسیایی خود را در مرحله گروهی، در حالی شروع می‌کند که در اولین بازی به نتیجه تساوی رسیده است. خطیبی تیم را باهمان ترکیبی که مقابل پاختاکور به زمین فرستاد برای بازی با الشارجه هم وارد زمین کرد و همچنان مسعود شجاعی نیمکت نشین است. بازی تا دقیقه ۱۰ در میانه‌های میدان است و شاهد صحنه‌ای خطرناک از جانب هیچکدام از تیم‌ها نیستیم، الشارجه مدت زمان بیشتری توپ را در اختیار دارد. کایو با یک فرار در دقیقه ۴۰ می‌توانست الشارجه را پیش بیندازد که اخباری با یک عکس العمل خوب این بازیکن را ناکام گذاشت. در دقیقه ۴۵ تراکتوری‌ها اعتراض به پنالتی دارند که داور به این موضوع اعتقادی ندارد، داور یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم موقعیت خلق کردند که دروازه بان تراکتور و الشارجه اجازه گلزنی ندادند، موقعیت‌هایی که در نیمه دوم ایجاد شد بیشتر از موقعیت‌های نیمه اول است ولی تیم‌ها به گل نرسیدند. داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، که در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷: بازیکن تیم فوتبال الشارجه توپی روی دروازه تراکتور فرستاد که محمدرضا اخباری با یک خروج خوب مانع از خطر سازی الشارجه شد.

دقیقه ۲۴: تراکتوری‌ها روی یک پاس کاری تیمی به دروزاه الشارجه رسیدند که ضربه پیمان بابائی با اختلاف کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: کایو با سرعتی بالا خود را به محوطه جریمه تراکتور رساند که خانزاده مقابل او قرار داشت و ضربه این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: کایو با یک فرار دیدنی با اخباری تک به تک شد که دروازه بان تراکتور با یک عکس العمل عالی مانع از گلزنی بازیکن الشارجه شد.

دقیقه ۵۵: سالم صالح در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت که این دروازه بان بازهم دروازه تیم خود را نجات داد.

دقیقه ۵۹: محمد عباس زاده با یک پاس عرضی به موقع، مهدی تیکدری را در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کرد؛ شوت روی پای این بازیکن را الحوسنی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۷: محمد عباس زاده پاسی دقیق به مهدی تیکدری داد که شوت این بازیکن را الحوسنی با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۳: شوت بازیکن برزیلی الشارجه به بیرون رفت.

شرح گل: _

کد خبر 487589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.