کسر سه امتیازی در انتظار پرسپولیس در لیگ قهرمانان!

یک حقوقدان ورزشی باور دارد اگر شکایت هندی ها به نتیجه برسد، جریمه های سنگینی که شامل کسر سه امتیازی خواهد بود، مشمول پرسپولیسی ها می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعاتی پیش با اعلام یک رسانه محلی مشخص شد فدراسیون فوتبال هند شکایتی را علیه باشگاه پرسپولیس در رابطه با پستی که صفحه رسمی آنها پیش از عزیمت به گوا منتشر کرده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده تا در انتظار حکم این نهاد بین المللی بنشیند.

پس از انتشار این خبر، گمانه زنی‌های فراوانی در خصوص تنبیه‌های انضباطی احتمالی برای سرخ پوشان انجام شد. امیر ساعد وکیل، وکیل سابق باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرام خود، واکنش قابل تأملی نسبت به این پرونده داشت و ضمن آنکه الزام مشورت با کارشناس حقوقی پیش از نشر هر مطلبی در فضا مجازی باشگاه، مدعی شد شکایت هندی‌ها، کسر سه امتیاز را برای پرسپولیس به همراه خواهد شد.

کسر سه امتیازی در انتظار پرسپولیس در لیگ قهرمانان!

در استوری او آمده است: "بدون تأیید کارشناس حقوق ورزشی نباید مطلبی روی صفحه رسمی باشگاه‌ها در فضای مجازی منتشر شود. اگر شکایت فدراسیون فوتبال هند علیه پرسپولیس در AFC به نتیجه برسد متأسفانه ۲۰ هزار دلار جریمه، حداقل یک بازی بدون تماشاگر و کسر ۳ امتیاز در رقابت‌ها در انتظار است. نباید این اتفاق بیافتد؟ نقش حقوقدانان ورزشی را در باشگاه‌ها جدی بگیریم."

کد خبر 487204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.