واکنش جالب عادل فردوسی پور به گل زیبای طارمی به چلسی!

عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده و گزارشگر محبوب سابق صدا و سیما واکنش جالبی به گل مهدی طارمی به چلسی نشان داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی یکی از ستارگان فوتبال ایران است که بعد از جدا شدن از فوتبال ایران تصمیم گرفت به درخشش و رؤیای خودش که حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا بود برسد.

پسر بوشهری فوتبال ما، در تیم پورتو درخشید و درخشید او هم در لیگ داخلی و هم در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند. در مرحله ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان او مقابل یووه گل زد و در دیدار برگشت هم اخراج شد.

مهدی دیدار رفت مرحله ۱/۴ نهایی مقابل چلسی توخل را از دست داد، اکثر کارشناسان شانسی برای تیم پرتغالی قائل نبودند. بازی رفت نمایش تیم کونسیسائو قابل قبول بود اما دو بر صفر بازنده شدند.

در دیدار برگشت ترکیب پورتو که اعلام شد طارمی فیکس نبود، همه متعجب شدند اما پورتو نمایش خوبی داشت. دقیقه ۶۳ پسر ایرانی وارد بازی شد و دقیقه ۹۴ با ضربه برگردان گلی به یاد ماندنی به ثمر رساند و تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های داخلی و خارجی شد.

عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده و گزارشگر محبوب سابق صدا و سیما که چند سالی است با بی مهری مسئولین صدا و سیما خانه نشین شده هم در خصوص گل طارمی واکنش جالبی داشته است.

عادل گفت: "یکی از بهترین کامنت‌هایی که درباره مهدی طارمی استفاده کرده‌ام، تشبیه‌اش به دکتر جکیل و مستر هاید (فیلمی در ژانر ترسناک و علمی- تخیلی به کارگردانی ویکتور فلمینگ) است. واقعاً مهدی برای من دکتر جکیل و مستر هاید است. در یک بازی، موقعیتی را که هر بازیکن معمولی ممکن است گلش کند، خراب می‌کند ولی در یک بازی هم توپ‌هایی را گل می‌کند که بازیکن‌های بزرگ هم ممکن است گلش نکنند، مثل همین گلی که به چلسی زد. کلاً آدم بی‌خیالی است. "

فردوسی پور ادامه داد: "این ویژگی منفی به‌نظر بیاید ولی خیلی وقت‌ها هم مثبت است. تقریباً همه کارهایی که احساس می‌کند توانایی‌اش را دارد در زمین انجام می‌دهد. فکر می‌کنم الان اعتماد به نفسش هم بالا رفته، چون پارسال که آقای گل مشترک شده و امسال هم عملکردش خوب بوده. در نتیجه هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. این بی‌خیالی خیلی بهش کمک می‌کند. "

کد خبر 487199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.