اکران شهری کارتون‌های "جهان در عصر کرونا"

عضو شورای شهر مشهد گفت: پنج تن از هنرمندان کارتونیست مشهد نمایشگاه جهان در عصر کرونا را به تصویر کشیده‌اند تا “زبان هنر” از واقعیت‌های اجتماعی کرونا بگوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهناز رمارم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“شهروندانِ عزیزِ مشهد، سلام

پنج تن از هنرمندان کارتونیست شهرمان نمایشگاه جهان در عصر کرونا را به تصویر کشیده‌اند و به دلیل شرایط قرمز کرونا تابلوهای کاریکاتور خود را بر دیوارهای معبر شهری گالری اشراق آویخته‌اند تا “زبان هنر” با رهگذران و عابران از واقعیت‌های اجتماعی کرونا بگوید.

از شهروندان عزیز منطقه ۹ مشهد می‌خواهم اگر گذرتان به‌سمت و سوی حوزه هنری افتاد پیاده روی بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲ را قدم بزنید و نگاهی هم به این آثار هنری که خالقانش هر کدام ده‌ها افتخار بین‌المللی دارند، بیندازید مطمئن هستم این توجه شما شهروندان گرانقدر به تابلوهای آویخته به دیوار معبر حوزه هنری هم حمایت از کادر درمانی و مدافعان سلامت است و هم قدردانی از هنرمندان شهرمان.

پیشنهاد می‌کنم شهرداری تدبیر کند و این آثار اجتماعی هنرمندان کارتونیست را در وجوه دیگر گالری عابر: " گالری مترو" "گالری اتوبوس " و سایر فضاهای شهری به نمایش بگذارد قطعاً تأثیری که زبان هنر در سخن گفتن با مردم برای رعایت پروتکل‌ها دارد از خواهش و تمناهای شعاری و مستقیم صدها برابر بیشتر است از جناب عسگری مدیر حوزه هنری و هنرمند گرانقدر استاد قدیر قادری بابت این دعوت وکتاب‌های ارزشمندی که هدیه دادند سپاسگزارم. "

کد خبر 487105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.