۴ اولویت اهواز در باقیمانده عمر شورای پنجم

عضو شورای شهر اهواز گفت: در یک نشست چند ساعته که دوشنبه شب برخی اعضای شورای شهر با شهردار اهواز داشتند چهار اولویت برای اجرا در چهار ماه باقیمانده دوره شورا تعریف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجعفر فلسفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "چهار قولی که شهردار اهواز قول اجرای آنها را داد

در یک نشست چند ساعته که دوشنبه شب برخی اعضای شورای شهر با شهردار اهواز داشتند چهار اولویت برای اجرا در چهار ماه باقیمانده دوره شورا تعریف شد.

آقای ایزدی عضو فعال شورای شهر اهواز در این مورد به راوی گفت مورد اول جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در شهر است که برای این منظور زمینی به وسعت ۵ هزار مترمربع در حوالی پارک شهروند برای نگهداری این سگ‌ها در نظر گرفته شد تا دیوارکشی آن با هزینه‌ای حدود سه میلیارد تومان انجام شود.

مورد دوم ترمیم چاله‌ها و دست اندازهای شهر است که مردم را آزار می‌دهد و مقرر شد شهرداری ظرف چهار ماه این طرح را اجرایی کند.

سوم این موضوع نظافت شهر است که در حال حاضر بسیار کثیف است و در شأن یک کلانشهر نیست که این هم قرار است به اجرا درآید.

مورد چهارم هم این است که با کمک گرفتن از دستگاه‌ها و صنایع که ماشین آلات دارند، از آنها گرفته شود وظرف ۴ ماه شهر از هرگونه نخاله ساختمانی پاکسازی شود که آقای نوشادی شهردار اهواز قول داده این چهار مورد را عملیاتی کند تا در عملکرد شهرداری و شورا ثبت شود.

البته شهر مشکلات عدیده دیگری هم دارد که ای کاش شورای فعلی و شهرداران سابق برای رفع آنها همت می‌کردند که چنین نشد از جمله ساماندهی بازارچه‌ها، همین طور چاره‌جویی برای رفع متمرکز مطب‌ها در دو نقطه پر ترافیک شهر (کیانپارس و مرکز شهر)، فقدان شهربازی، ایجاد شهرک سلامت و … که امیدواریم شهردار جوان و خوش فکر اهواز فرصت پرداختن به آنها را پیدا کند."

کد خبر 487069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.