اتصال آتش نشانی سمنان به شبکه فیبر نوری شهری

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از عملیات اجرایی اتصال شبکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به شبکه فیبر نوری شهری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه مهمترین مقوله در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موضوع تامین امنیت و کیفیت بسترهای ارتباطی است در همین راستا یکی از اهداف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان، توسعه شبکه فیبر نوری در ساختمان‌های شهرداری و تقاطع‌های معابر شهر است.

وی با بیان این که فیبر نوری یکی از مؤلفه‌های زیرساخت اجرای شهر هوشمند محسوب می‌شود، افزود: در این پروژه، اتصال سیستم‌های سازمان آتش نشانی به مرکز داده شهرداری سمنان از طریق فیبر نوری توسط تیم اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان عملیاتی شده است.

پرویزی تصریح کرد: با توجه به نوع فعالیت سازمان آتش نشانی و نیاز به بستر ارتباطی مناسب جهت هماهنگی‌های ارتباطی بین ایستگاه‌های آتش نشانی، انجام اتصالات فیبر نوری آن از سال گذشته در دستور کار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان قرار گرفت.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با بیان این که مهمترین ظرفیت‌ استفاده از فیبر نوری سرعت انتقال داده است، خاطر نشان کرد: این پروژه با جدیدترین تجهیزات و منطبق با استاندارهای بین‌المللی اجرا شده است.

کد خبر 486904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.