مرکز پژوهش‌های شورا تفکر علمی را در مدیریت شهری تبریز تقویت کرد

عضو شورای شهر تبریز گفت: در مدت دو سالی که ریاست مرکز پژوهش‌های شورا را عهده‌دار بودم تلاش کردم این مرکز را به عنوان ستاد اداره کنم و با دعوت از استادان دانشگاه‌ها، کارشناسان زبده و مجرب، ضمن انجام کارهای بزرگ و ماندگار، تفکر علمی را در مجموعه شورا و شهرداری تقویت کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد باقر بهشتی در کانال تلگرام خود نوشت:

"پایان مسئولیت در مرکز پژوهش‌های شورا در تاریخ ٢٣ فروردین ١۴٠٠ هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز با پیشنهاد اینجانب همکار عزیزم جناب آقای دکتر حسین اصغرپور را به مدت دو سال به سمت ریاست مرکز پژوهش‌های شورا انتخاب کرد.

دکتر اصغرپور که همکار بنده در دانشگاه و استاد تمام اقتصاد دانشگاه تبریز است حدود دو سال به عنوان معاون پژوهشی مرکز مشغول به کار بود و این تغییر مدیریت، برخلاف بسیاری از تغییرات، ادامه روند قبلی و تکمیل مسیر در مدیریت طولی است.

امیدوارم روش جانشین پروری در مدیریت در همه جای ایران مرسوم باشد تا دانایی‌ها و تجربیات اندوخته شده به عنوان سرمایه انسانی، جامعه را پیش برد. من در مدت دو سالی که ریاست مرکز پژوهش‌ها را عهده دار بودم تلاش کردم این مرکز را به عنوان ستاد اداره کنم و با دعوت از استادان دانشگاه‌ها، کارشناسان زبده و مجرب، ضمن انجام کارهای بزرگ و ماندگار، تفکر علمی را در مجموعه شورا و شهرداری تقویت کنم.

فکر می‌کنم عملکرد دو سال این مرکز مورد تقدیر مدیران آینده‌نگر و کارشناسان نواندیش و علاقه‌مندان توسعه بوده باشد. موفقیت‌های برجسته و چشمگیر مرکز پژوهش‌های شورا مرهون همه همکاران شاغل در آن (٨ نفر) و همکاران خوش‌فکر شهرداری و استادان و کارشناسان مدعو می‌باشد. بنده وظیفه خود می‌دانم که از تک تک آنان و همینطور از اعضای علم باور شورای اسلامی شهر تبریز قدردانی کنم.

فرصت را غنیمت شمرده و برای جناب آقای دکتر اصغرپور در مسئولیت جدید از درگاه ایزد متعال موفقیت آرزو می‌کنم و امیدوارم با تشریک مساعی همکاران تلاشگر و مسئولیت‌شناس و انگیزه‌دار مرکز، روند رو به تکامل مرکز ادامه یابد و شورای ششم هم در تقویت این نهاد نوپا اما پر ثمر، گام‌های مؤثری بردارد."

کد خبر 486832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.