تاریخ برگزاری رویداد فصل بهار اپل مشخص شد

شرکت اپل اخیرا اعلام کرده است که رویداد فصل بهار خود را در تاریخ ۲۰ آوریل برگزار خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رویداد فصل بهار شرکت اپل که "Spring Loaded" نام دارد در تاریخ ۲۰ آوریل ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود این شرکت از آیپد پرو ۲۰۲۱، نسل جدید اپل تی وی و ایرپاد نسل سوم رونمایی کند. لوگوی شرکت اپل در دعوتنامه منتشر شده این رویداد به حالت فانتزی و در چند رنگ نقاشی شده است.

به نظر می‌رسد آیپد پرو که قرار است در رویداد فصل بهار اپل رونمایی شود پردازنده قدرتمندتری خواهد داشت. کارآیی این آیپد مشابه پردازنده M1 است که سال گذشته در MacBook Pro 13، MacBook Air و Mac mini ارائه شد. اگر این فرضیه واقعیت داشته باشد به زودی قدرتمندترین تبلت جهان عرضه خواهد شد علاوه بر این آیپد پرو جدید می‌تواند از اتصالات 5G و Thunderbolt از طریق USB Type-C پشتیبانی کند.

ممکن است شرکت اپل، ایرپاد بعدی خود را نیز معرفی کند. با توجه به شنیده‌ها ابعاد این محصول کوتاهتر و کوچک‌تر خواهد شد و به نظر می‌رسد دارای شکل گردتری باشد بنابراین آسان‌تر در گوش کاربر قرار می‌گیرد. ضخامت هدفون‌های آینده ۲۱ میلی متر بوده و ارتفاع و طول آن‌ها به ترتیب ۴۶ و ۵۶ میلی‌متر است. احتمال دارد شرکت اپل iMac جدید و ایرتگ‌های خود را در این رویداد معرفی کند.

کد خبر 486785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.