۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
هالند و هزاران مقصد احتمالی

بررسی حواشی و خبرهای مربوط به انتقال مهاجم نروژی دورتموند که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ارلینگ هالند نروژی این روزها تبدیل به تیتر یک بسیاری از خبرگزاری‌ها شده و درخواست‌های متعدد باشگاه‌های مختلف اروپایی برای به خدمت گرفتن او باعث شده تا در زیرپوست فوتبال اروپا بین دورتموند، هالند، مدیربرنامه او و باشگاه‌های مطرح جنگی شکل بگیرد.

نشریه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف هر کدام روزانه خبرهای جدیدی در رابطه با هالند و پیشرفت او در مذاکرات با باشگاه‌های مختلف عنوان می‌کنند که درباره هیچ کدام با قطعیت نمی‌توان نظر داد. سران تیم‌هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس به همراه چندین باشگاه دیگر نیم نگاهی به جذب هالند دارند و این بازیکن نروژی باید به همراه مدیر برنامه‌اش برای یافتن تیم جدید در سراسر اروپا بچرخد!

نشریه کوآترو اذعان کرده است که باشگاه رئال مادرید قصد دارد با امباپه و هالند در تابستان آینده قرارداد امضا کند. البته امباپه اولویت اول مادریدی‌هاست اما سران این باشگاه مایل هستند تا با هالند هم مذاکره کنند. دیگر غول اسپانیایی یعنی بارسا نیز خواهان جذب این بازیکن است که البته دورتموند از آنها خواسته اول بدهی انتقال دمبله را پرداخت کنند و سپس وارد مذاکره برای جذب هالند شوند.

مدیربرنامه‌های هالند یعنی مینو رایولا از باشگاه‌های خواهان هالند، درخواست حقوق یک میلیون پوندی در هفته را کرده است که شامل حقوق ۴ میلیون پوندی در هر ماه می‌شود البته باید در نظر داشت که این حقوق جدا از هزینه انتقال ۱۵۰ میلیون یورویی و حق کمیسیون پدر هالند و مینو رایولا است.

رایولا همچنین به تازگی با مدیران دورتموند اختلاف نظر داشته و در رابطه با اظهار نظر مدیران دورتموند گفته: با زورک، مدیر ورزشی دورتموند صحبت کردم و آنها خیلی واضح اعلام کردند که قصد فروش هالند را ندارند. به این مسئله احترام می‌گذارم اما به این معنی نیست که درخواست آن‌ها را قبول کنم. هیچ جنگی نیز بین ما و مسئولان دورتموند وجود ندارد و رابطه ما کاملاً خوب است.

هنوز مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی برای هالند رخ می‌دهد و باشگاه‌ها نیز همچنان در این رابطه به صورت رسمی موضع خودشان را اعلام نکرده‌اند. همه این جوانب باعث می‌شود که انتقال هالند به باشگاهی دیگر در تابستان پیش رو کاملاً در پشت پرده صورت بگیرد و در رابطه با تصمیم آینده او مطمئن بود.

کد خبر 486653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.