شهروندان تا اطلاع بعدی به واحد اعتراضات جرایم رانندگی مراجعه نکنند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تا زمان پایان وضعیت قرمز و نارنجی استان اصفهان، واحد رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان به جرایم رانندگی صادره به دلیل تخلفات کرونا رسیدگی نخواهد کرد.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این که شهروندان تا اطلاع بعدی به واحد اعتراضات جرایم رانندگی مراجعه نکنند، اظهار کرد: تا زمان پایان وضعیت قرمز و نارنجی استان اصفهان، واحد رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان به جرایم رانندگی صادره به دلیل تخلفات کرونا رسیدگی نخواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی، افزود: بیمارستان‌ها به دلیل پذیرش بیماران کرونایی ظرفیت پذیرش مصدومان حوادث رانندگی را ندارند و نباید با بی‌احتیاطی در رانندگی فشار مضاعف بر مراکز درمانی تحمیل شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: در این شرایط اگر یک مصدوم ناشی از تصادف رانندگی به بیمارستان‌های استان انتقال یابد ضمن تحمیل کار مضاعف بر کادر درمان، احتمال مبتلا شدن بیمار و خانواده وی به ویروس کرونا دور از انتظار نیست.

وی افزود: رانندگان باید بیش از گذشته از ارتکاب به تخلفات رانندگی پرهیز کنند و لازم است والدین نهایت نظارت را بر رفتار فرزندان موتورسوار خود داشته باشند.

کد خبر 486616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.