برگزاری سومین دوره مسابقات شهروندی با موضوع "محیط زیست"

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از برگزاری سومین دوره مسابقات کتابخوانی شهروندی با عنوان "محیط زیست و مصرف بهینه انرژی" خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد رضایی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی، گفت: این مسابقه شهروندی از ساعت ۸ تا ۲۲ روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه ویژه گروه سنی بالای ۸ سال و با موضوع "محیط زیست و مصرف بهینه انرژی" برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه کتابخوانی با هدف آگاهی رسانی به خانواده‌ها برای مصرف بهینه انرژی برنامه ریزی شده و شامل ۱۰ سوال چهار گزینه‌ای است. شهروندان علاقه مند می‌توانند فایل پی دی اف کتاب "حفاظت از محیط زیست" را از شبکه‌های اجتماعی isfahanfarhang وisfahanshahrvandii دریافت کنند.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: مسابقه بزرگ کتابخوانی شهروندی از برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی وزرشی شهرداری اصفهان است که بر اساس تفاهم نامه همکاری منعقد شده میان معاونت اجتماعی و شهروندی این سازمان با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، برنامه ریزی شده است.

رضایی تصریح کرد: کتاب نقره‌ای (مجموعه رفتارهای شهروندی) به عنوان منبع آزمون این مسابقه در نظر گرفته شده و پی دی اف آن در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان قرار گرفته است تا در کانال شاد نیز بارگذاری شود؛ مخاطب این مسابقه عموم جامعه هستند.

وی با اشاره به برگزاری ادوار گذشته این مسابقات، خاطرنشان کرد: دوره‌های گذشته این مسابقه با مضامین درختکاری و سالمند در ایام نوروز برگزار شد و دوره چهارم این آن نیز با محوریت "پسماند" در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

برگزاری سومین دوره مسابقات شهروندی با موضوع "محیط زیست"

کد خبر 486599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.