قیمت نان در اصفهان افزایش نیافته است

رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان گفت: مشکلی در تأمین آرد وجود نداشته و قیمت‌ نان تغییری نکرده است.

محمود پهلوان‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که قیمت نان یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای کاملاً مشخص است، اظهار کرد مشکلی در تأمین آرد وجود ندارد قیمت‌ها نیز تغییری نکرده است.

وی افزود: تعدادی از نانوایان آزاد پز هستند، آزاد پزها قیمت متفاوتی دارند تعداد کمی هستند تابلو دارند و واحد نانوایی به صورت آزاد پز اعلام کرده‌اند که قیمت نان در این واحدها بیشتر از سایر نانوایی‌ها است.

رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان درباره نحوه تعیین قیمت نان کنجد دار در نانوایی‌ها گفت: برخی مردم به صورت سلیقه‌ای تقاضای افزودن کنجد به نان دارند اکنون قیمت کنجد افزایش یافته است بنابراین استفاده از آن در نان به ضرر نانواست اکنون فقط با درخواست مشتری برخی نانواها به نان کنجد اضافه می‌کنند و اجباری در این موضوع وجود ندارد.

پهلوان‌زاده افزود: تغییری در قیمت آرد نداشته‌ایم و قیمت نان نیز بر اساس آخرین مصوبه سال گذشته در نانوایی‌ها به مردم ارائه می‌شود، آرد نیز به اندازه کافی تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی منطقه‌ای سهمیه آرد مشخص شده و مشکلی در تأمین آن وجود ندارد.

به گزارش ایمنا بر اساس آخرین اخبار اعلام شده توسط سازمان صمت استان تهران، در بخش یارانه‌ای قیمت نان در شهر تهران بربری با ۵۶۰ گرم وزن چانه یک‌هزار تومان، سنگک با ۵۶۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۲۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۵۵۰ تومان و لواش با ۱۵۰ گرم وزن چانه ۳۰۰ تومان اعلام شد.

در بخش نانوایی‌های آزادپز شهر تهران قیمت نان بربری با ۵۸۰ گرم وزن چانه هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۸۰۰ تومان، تافتون ۲۸۰ گرم وزن چانه ۸۵۰ تومان و لواش با ۱۷۰ گرم وزن چانه ۴۵۰ تومان است.

بخش یارانه‌ای قیمت نان در شهرستان‌های تهران بربری با ۵۴۰ گرم وزن چانه یک‌هزار تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۱۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۵۰۰ تومان و لواش با ۱۵۰ گرم وزن چانه ۳۰۰ تومان است.

در بخش آزادپز قیمت نان در شهرستان‌های این استان بربری با ۵۸۰ گرم وزن چانه هزار و ۳۰۰ تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۶۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۸۰۰ تومان و لواش با ۱۷۰ گرم وزن چانه ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

کد خبر 486441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حیدر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 1
    ای وای پس چرا ؟؟؟
  • حسین IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    اسم وقیمت نان در اصفهان است اما نرخ نان را درتهران اعلام میکنید لطفا نرخ نان را در اصفهان توضیح بدهید واعلام کنید
  • یک شهروند IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 1
    باتبریک سال نو وتشکر از شما آیا ماموران بازدید قیمت انواع نان را به جنابعالی اطلاع داده اند متاسفانه تمامشان نرخ مصوبه را رد کرده اند.
  • سید IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 1
    فقط قیمت نان را نوشتید .هزینه های نانوایی را حساب می کردید .خجالت می‌کشید.مردم بفهمند .چه نانی میخورند.نان حلال یا حرام
  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    این افزایش قیمتها فقط نانوا را پولدار مکند زمانی نانوا خیلی صعیف بودند الان همه میلیارد شده اند و هیشه مگویند نمی صرفد متاسفام از این مدیریت هرج ومرج