راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در مجتمع هلال ایران

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در بازدید از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، از راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در این مجتمع با هدف سرعت بخشی به فرایند شناسایی بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمدحسن قوسیان مقدم امروز یکشنبه با اشاره به بازدید از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در منطقه تهرانپارس تهران، اظهار کرد: در بازدید امروز، وضعیت دو پروژه نیمه کاره در مجتمع دارویی درمانی هلال که در بخش‌های مختلف درمانی فعال است، بررسی و تصمیم گرفته شد کمیته‌ای سه نفره شامل مدیریت مجتمع، معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و شرکت سرمایه گذاری هلال تشکیل و پیشنهادات این کمیته در راستای اتمام پروژه‌ها اجرایی شود.

وی افزود: برخی نیازها و معضلات مجتمع در حوزه همودیالیز، هماهنگی و همکاری سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با مجتمع در برخی حوزه‌ها و بخش‌ها، همکاری با خیرین برای توسعه پروژه‌های آینده مجتمع، راه اندازی داروخانه در مجتمع برای رفع نیاز مراجعان و… و. نیز در بازدید امروز مورد بررسی قرار گرفت.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: با توجه به پیک چهارم کرونا در کشور، تشخیص سریع بیماری یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ایران است. بنابراین همکاران ما در مجتمع آمادگی دارند با مجتمع‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ برای تشخیص سریع بیماری کرونا همکاری داشته باشند.

کد خبر 486238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.