لنجان ظرفیت‌های ویژه ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در نشست با نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: شهرستان لنجان ظرفیت‌های ویژه ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، قاری‌قرآن در سفر به شهرستان لنجان، از پروژه‌های در دست احداث بازدید و به منظور بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی با نماینده مردم شریف لنجان در مجلس شورای اسلامی دیدار و در نشستی طرح‌های در دست اجرای این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

وی هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان مطرح کرد و گفت: شهرستان لنجان ظرفیت‌های ویژه ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می‌توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.

قاری‌قرآن یکی از اهداف این اداره‌کل را تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد و گفت: در این جلسه جهت تأمین و جانمایی اراضی این طرح در شهر زرین‌شهر سه پیشنهاد ارائه شد که پیگیری‌های لازم جهت این مکان‌ها صورت می‌پذیرد.

وی با بررسی مشکلات اراضی این شهرستان که درگیر مسائل حقوقی شده‌اند، ضمن ارائه راهکارهای مناسب، دستورات لازم در این خصوص را به معاونین تحت امر خویش ابلاغ کرد.

کد خبر 486137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.