مشکلات مالی‌ باشگاه شهرداری آستارا مرتفع شده است

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا گفت: مشکلات مالی باشگاه مرتفع شده و در حال حاضر هیچ گونه دغدغه مالی نداریم.

علی کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تغییرات صورت گرفته در بدنه هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا و انتصاب صمد آرمان به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و شایان پویا به عنوان رئیس هیئت مدیره و تلاش‌های انجام شده، منابع مالی باشگاه تأمین و تمامی مشکلات آن مرتفع شده و تیم فوتبال شهرداری تا پایان فصل جاری در مسابقات لیگ یک هیچ گونه دغدغه مالی نخواهد داشت.

وی افزود: پس از تأمین منابع مالی ۲۰ درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شد و در مجموع دریافتی آنها به ۵۰ درصد رسید. در تلاش هستیم امکانات حداکثری را برای موفقیت تیم در نیم فصل دوم فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با بیان این که برای جذب اسپانسر تلاش‌های زیادی کردیم که مثمر ثمر واقع نشد، تصریح کرد: جلساتی در شهرهای تهران، رشت و تبریز برگزار کردیم پیشنهاد جالبی در بحث اسپانسرنیگ به باشگاه ارائه نشد و در حال حاضر تیم را فقط با حمایت‌های هیئت مدیره اداره می‌کنیم.

کارگر در ادامه اظهار کرد: تا زمانی که "پایان رأفت" سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری آستارا در جمع ما حضور داشت هر لحظه امکان حل مشکلات مالی باشگاه بود، اما متأسفانه این شرایط فراهم نشد و پس از استعفا و جدایی او این مشکلات رفع شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا تاکید کرد: ما دوست نداشتیم رأفت از تیم جدا شود، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که او از سمت خود استعفا داد.

وی در رابطه با انتخاب سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا عنوان کرد: علاقه مند به همکاری مجدد با "پایان رأفت" سرمربی سابق تیم هستیم و در همین راستا برای بازگشت رأفت با او صحبت‌هایی انجام داده‌ایم که مقرر شده تا طی ۲۴ ساعت آینده، به ما پاسخ نهایی را بدهد.

کارگر افزود: ما امیدوار به بازگشت مجدد رأفت به تیم شهرداری آستارا هستیم زیرا او مربی موفقی بوده و نتایج خوبی را برای تیم کسب کرده است، اما در صورتی که پاسخ رأفت برای بازگشت به تیم منفی باشد، مجبور هستیم گزینه‌های دیگر را مورد بررسی قرار داده و با آنها وارد مذاکره شویم.

وی افزود: به جز یک تا دو بازیکن که دچار مصدومیت شده و یا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته‌اند، تمامی بازیکنان به تمرینات بازگشته‌اند و با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا تصریح کرد: از لحاظ مالی با مشکلات زیادی روبرو بودیم به طوری که بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا دو بار استعفا دادم، اما خوشبختانه در حال حاضر مشکلات را پشت سر گذاشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری آستارا برای حل مشکلات مالی باشگاه با انتشار آگهی مزایده، اقدام به فروش ۴۹ درصد از سهام باشگاه کرد اما متأسفانه شرکت کننده‌ای برای خرید سهام حاضر نشد.

کارگر در خصوص عملکرد باشگاه شهرداری آستارا در نقل و انتقالات نیم فصل و لیست خروجی این تیم گفت: به جز بازیکنانی که در لیست خروجی سرمربی تیم حضور داشتند سعی کردیم مابقی را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: در بحث بازیکن، بسیاری از تیم‌ها چندین خروجی داشتند اما تیم شهرداری فقط از بین بازیکنان اصلی آرش افشین را از دست داد که در خصوص این بازیکن، ما رضایت نامه او را برای حضور در تیم لیگ برتری صادر کرده بودیم، اما او به یک تیم لیگ یکی پیوست.

به گزارش ایمنا، در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از استان گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول نیز به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

کد خبر 486066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.