۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
رکورد شکنی بانوی اصفهانی در پرش طول

تیم دو و میدانی بانوان استان اصفهان مقام سوم رقابت‌های بین المللی جام امام رضا (ع) را از آن خود کرد و بانوی اصفهانی در ماده پرش طول موفق شد رکورد این ماده را در کشور بهبود بخشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از هیئت دو و میدانی استان اصفهان، نایب رئیس بانوان هیئت دو و میدانی استان اصفهان از کسب مقام سوم رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد و گفت: تیم بانوان استان اصفهان در این رقابت‌ها که رقابت‌های آغاز فصل نیز محسوب می‌شود با تعداد ۸ ورزشکار حضور یافت و با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز موفق به کسب سکوی سوم کشور در بخش تیمی شد و همچنین ریحانه مبینی از اصفهان در ماده پرش طول موفق شد رکورد ملی این ماده را که قبلاً با ۶.۱۷ متر در دستان خودش بود با ثبت حد نصاب ۶.۲۶ متر به ۹ سانتیمتر بهبود ببخشد.

فاطمه بهرامی با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور بیش از ۱۷۰ ورزشکار در قالب ۳۲ تیم طی روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین در شهر مشهد مقدس برگزار شد، گفت: این مسابقات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و اکثر قهرمانان بنام و عنوان دار کشور حضور داشتند و به لطف خدا تیم خوبی از استان اصفهان روانه این مسابقات شد.

وی افزود: بانوان توانمند ما با تلاش خود موفق شدند پس از سال‌ها بر روی سکوی رقابت‌های دو و میدانی کشور بایستند و مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کنند که جا دارد از قهرمانان عزیز، مربیان فعال، مسئولان کمیته‌ها، کادر اجرایی و مهندس محمدرضا برکت رئیس محترم هیأت دو و میدانی استان اصفهان تشکر و قدردانی کنم.

بهرامی با بیان اینکه هدف اصلی هیئت دو و میدانی استان اصفهان کسب عنوان قهرمانی بانوان کشور است، گفت: تیم استان اصفهان در رقابت‌های جام امام رضا (ع) فرزانه فصیحی را به دلیل حضور در اردوی آمادگی کشور صربستان در اختیار نداشت و در صورت حضور سریع‌ترین بانوی ایران در تیم اصفهان بدون شک جایگاه بهتری را کسب خواهیم کرد و با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور بانوان خرداد امسال برگزار خواهد شد هدف ما کسب عنوان قهرمانی در بخش بانوان کشور است.

به گزارش ایمنا، مقام‌های کسب شده توسط اعضای تیم دو و میدانی بانوان استان اصفهان در رقابت‌های جام امام رضا (ع) به شرح زیر است:

پرش طول

مقام‌اول: ریحانه مبینی رکورد ۶.۲۶ متر
۳۰۰۰ متر مانع
مقام‌اول: فاطمه نصری رکورد ۱۱:۵۰:۰۱
۱۵۰۰ متر
مقام‌دوم: فاطمه نصری رکورد ۴:۴۰:۳۵

پرش سه گام

مقام‌دوم: ریحانه مبینی رکورد ۱۲.۳۸ متر

۴۰۰ متر

مقام‌سوم: نگین ولی پور رکورد ۵۹:۳۸

۸۰۰ متر

مقام‌سوم: نگین ولی پور رکورد ۲:۲۰:۴۹

۱۰ کیلومتر پیاده روی

مقام‌چهارم: ملیحه بختی رکورد ۵۷:۵۸:۱۱

۱۰۰۰۰ متر

مقام چهارم: یگانه پرویزی رکورد ۴۵:۱۸:۶۷

۴×۴۰۰ متر امدادی
مقام چهارم: تیم اصفهان رکورد ۴:۳۹:۰۸

پرتاب نیزه

مقام پنجم: فاطمه علیزاده رکورد ۳۴.۵۱ متر

پرتاب وزنه
مقام ششم: لیلا قندانی رکورد ۱۰.۵۷ متر

۵۰۰۰ متر
مقام هفتم: یگانه پرویزی رکورد ۲۰:۲۹:۵۳

پرتاب دیسک
مقام هفتم: بهناز شریفیان رکورد ۳۰.۳۰ متر

کد خبر 486028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.