عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از تحقق ۱۵۰درصدی بودجه شهرداری نجف آباد تا ۳۳ هزار مترمربع آسفالت سازی معابر سرخ رود و تبدیل روستای گرماب شهرستان فیروزه به شهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

وارد آمدن خسارت سیصد میلیون تومانی به مجموعه مدیریت شهری قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در آخرین روزهای سال گذشته و به ویژه شب چهارشنبه سوری با سهل انگاری شهروندان بخش قابل توجهی از تابلوهای راهنمای مسیر و علائم ترافیکی سطح شهر تخریب و خسارت سیصد میلیون تومانی به مجموعه مدیریت شهری وارد آمده است.

طراحی و احداث پارک ((مازندران در گذر تاریخ))

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و شهرداری ساری جهت طراحی، ساخت، تکمیل و تجهیز پارک تاریخی، مذهبی ((مازندران درگذر تاریخ)) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به امضا رسید.

کاهش ۶۷ درصدی درآمد ناوگان اتوبوسرانی بیرجند

یدالله غلام‌پور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از افزایش تعرفه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی رانی خبر داد و گفت: درآمد ناوگان اتوبوسرانی در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ حدود ۶۷ درصد کاهش داشته است.

تحقق ۱۵۰ درصدی بودجه شهرداری نجف آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: بودجه سال گذشته شهرداری نجف‌آباد، با وجود محقق نشدن بودجه پیش‌بینی شده برای برخی مناطق، با همت و تلاش شبانه‌روزی تمامی نیروها و جذب اعتبارات در شهرداری مرکزی، به میزان ۱۵۰ درصد محقق شد.

آغاز لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر ایذه

غلامحسین اسدی، شهردار ایذه گفت: امروز، شنبه ۲۱ فروردین ماه، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی شهر ایذه آغاز شد.

حضور نیروهای شهرداری بجنورد با ظرفیت یک دو

هادی زارعی، شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: با ابلاغ دور جدیدی از مصوبات ستاد ملی مدیریت بر کرونای کشور و اعمال محدودیت‌های ده روزه از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، نیروهای شهرداری در کادر اداری نیز با شیفت بندی در محل کار خود حاضر خواهند بود و بخشی از نیروهای خدماتی شهرداری که تعطیلی ناپذیراست، به قوت خود اما با تشدید نظارت‌ها بر رعایت استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، خدماتشان را ارائه خواهند داد.

عقیم سازی، واکسیناسیون و پلاک کوبی ۸۱۰ قلاده سگ در سنندج

سیروان غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: ۸۱۰ قلاده سگ بلا صاحب در سنندج عقیم سازی، واکسیناسیون و پلاک‌کوبی شدند.

تبدیل روستای گرماب شهرستان فیروزه به شهر

ابوالفضل حکیم‌پور، فرماندار فیروزه از تبدیل شدن روستای ۵ هزار نفری گرماب به شهر خبر داد و گفت: روستای گرماب با ۵ هزار نفر جمعیت بزرگترین روستا و دومین کانون جمعیتی شهرستان بود که در بخش طاغنکوه قرار دارد و نرخ مهاجرت پذیری آن هم بسیار بالا است.

۳۳ هزار مترمربع آسفالت سازی در سرخ رود

محسن کبود فیروزجایی، شهردار سرخ رود طرح زیر سازی و آسفالت معابر را یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر دانست و گفت: در سال ۹۹ در راستای بهسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر، پنج هزار تن آسفالت استفاده شد که ماحصل آن ۳۳ هزار مترمربع آسفالت سازی بوده است.

نصب تابلوهای هشدار دهنده در فردیس

علی رضا ابراهیمی، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از نصب تابلوهای هشدار دهنده کنار نیوجرسی‌های پل سرحد آباد و پل ارتش خبر داد و گفت: در اجرای این طرح حدود ۱۶۰ عدد تابلوهای شبرنگ حاشیه نما استفاده شده است.

کد خبر 485995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.