۵ محور محدودیت‌های ۱۰ روزه کرونایی در استان اصفهان

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: موضوع تعطیلی دو هفته‌ای به طور کامل در جلسه مجازی ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهور و همه استانداران بررسی شد که ستاد ملی بر اجرای ۱۰ روزه و دقیق پنج محور محدودیت‌های طرح جامع هوشمند تاکید دارد.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای، اظهار کرد: این موضوع به طور کامل در جلسه مجازی ستاد ملی با حضور رئیس جمهور و همه استانداران بررسی شد و ستاد ملی بر اجرای ۱۰ روزه و دقیق پنج محور محدودیت‌های طرح جامع هوشمند تاکید دارد.

وی افزود: این طرح که دارای پنج محور مهم است با محدودیت و کاهش ظرفیت انسانی ادارات شروع می‌شود و مباحث آموزشی حضوری به طور کامل تعطیل است، همچنین برگزاری مراسم آئینی و مذهبی در استان تعطیل و ترددها هم ممنوع شده و اجرای آن‌ها به طور جدی رصد می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: این تعطیلی‌ها و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها با تیم‌های ویژه‌ای که در سراسر کشور و به ویژه در استان اصفهان فعال می‌شوند نظارت شود و با کسانی که دستورالعمل‌ها را اجرا نمی‌کنند به عنوان ترک فعل برخوردهای جدی می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مصوبه، مصوبه دیگری برای استمهال بازپرداخت وام واحدهای آسیب دیده از کرونا که مهلت آن رسیده مطرح شد که مدت زمان بازپرداخت این وام‌ها تا پایان شهریور تمدید شد.

غلامی افزود: دورکاری‌ها دقیقاً طبق دستورالعمل اجرا می‌شود که با ظرفیت یک دوم در دستگاه‌های خدمات رسان ضروری و در سایر ادارات با ظرفیت یک سوم انجام می‌شود و همه ادارات باید در سردر ورودی خود این هشدار را نصب کنند که شهروندان و مراجعان تنها برای امور ضروری مراجعه کرده و برای امور غیرضروری تا دو هفته آینده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تردد از مسیر شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، خاطرنشان کرد: ترددهای شبانه همچنان ممنوع بوده و مشمول جریمه است و از امشب مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت فیزیکی در معابر شهرها حضور یافته و با متخلفان برخورد می‌کنند.

کد خبر 485990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام، در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بخصوص در ستاد مرکزی این شرکت، نه تنها پروتکلها چندان رعایت نمی شود، بلکه کارمندان اجازه دورکاری ندارند و در روزهای اخیر بسیاری از کارمندان هم درگیر بیماری کرونا شده اند. لطفا به مراجع ذی صلاح اطلاع دهید که پیگیری کنند. سپاس از تیم بسیار حرفه‌ای خبرگزاری ایمنا.