۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
فلیک: سال گذشته تیم بهتری بودیم

پس از شکست در لیگ قهرمانان، حتی سرمربی مونیخی ها هم اعتراف کرد که حال و روز بایرن در سال جاری نسبت به سال قبل پسرفت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کیکر آلمان، هانسی فلیک، سرمربی تیم بایرن مونیخ در تازه‌ترین مصاحبه خود از صحبت درباره آینده خودش در تیم بایرن مونیخ خودداری کرد که نشان می‌دهد این مربی از شرایط کنونی‌اش در این تیم راضی نیست.

البته این روزها بایرن و فلیک شرایط خوبی را طی نمی‌کنند. در جدال این تیم با پاریس سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان فلیک متحمل یک شکست خارج از خانه شدند که باعث می‌شود کار آن‌ها در دیدار برگشت بسیار سخت شود.

اتفاقات ناگواری که طی هفته‌های اخیر برای باواریایی‌ها رخ داده، باعث شده است تا فلیک هم نارضایتی خود را از وضعیت ابراز کند: همه می‌دانند که سال گذشته تیم بهتری بودیم. تیم باور و ایمان کاملی به بازگشت دارد اما نمی‌توان انکار کرد که نسبت به وضعیت خود در رقابت‌های فصل گذشته افت نداشته‌ایم.

فلیک درباره شایعات درباره اختلاف او با صالح همیدزیچ و آینده‌اش در بایرن گفت: نمی‌خواهم درباره آینده صحبت کنم. تیم خوبی داریم و احساس می‌کنم که بازیکنان به عملکرد من ایمان کامل دارند. از مربیگری در این تیم لذت می‌برم و مسائل حاشیه‌ای در رابطه با آینده فعلاً نه چیزی است که نه من و نه بازیکنان یا حتی کادر مدیریتی روی آن تمرکز داشته باشیم.

در حال حاضر فشارهای زیادی روی فلیک وجود دارد و این مربی برای تثبیت حضورش در بایرن و پیروز شدن در نبرد احتمالی با مدیر ورزشی فعلی بایرن مونیخ باید در دیدار برابر پی اس جی سربلند بیرون بیاید.

کد خبر 485965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.