اصفهان بیشترین رکورد دریافتی سهمیه پیمایش سوخت را دارد

مدیر سامانه تلتای کشور (سامانه جامع مدیریت حمل و نقل و مانیتورینگ آنلاین) گفت: اصفهان بیشترین رکورد دریافتی سهمیه پیمایش سوخت ناوگان آژانس‌های تاکسی تلفنی را در بهمن ماه سال گذشته به خود اختصاص داده است.

علی ترک‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پرداخت سهمیه سوخت رانندگان بر اساس طرح پیمایش از ۲۰ آذرماه سال گذشته برای رانندگان آژانس‌های تاکسی اجرا شده تا عدالت در حوزه سوخت تاکسی‌های تلفنی برقرار شود. قبلاً برای خودروهای یگانه سوز ۱۴۰ لیتر و دوگانه سوز ۷۰ لیتر سوخت واریز می‌شد.

وی افزود: در این راستا رانندگان باید در سامانه تلتا ثبت نام کرده و پیمایش آنها ثبت شده و توسط مدیر آژانس تأیید شود تا سهمیه سوخت بر اساس میزان پیمایش پرداخت شود.

مدیر سامانه تلتای کشور ادامه داد: در برخی شهرها نیز با وجود داشتن پیمایش، صرفاً به خاطر تأیید نشدن یا ارسال نکردن به موقع نامه متأسفانه رانندگان از لیست دریافت سهمیه سوخت حذف و حقوق‌شان تضییع شد که از اعلام نام این شهرها معذوریم.

ترک آبادی خاطرنشان کرد: در این بین شهرهای اصفهان و خوی از آذربایجان بیشترین رکورد و اعتبار دریافتی و شهر میاندوآب کمترین بهره‌مندی را داشته است.

وی گفت: پس از تلاش‌های بسیار و هماهنگی‌های لازم و زحمات مدیران اتحادیه تاکسیرانی کشور اعتبار پیمایشی سوخت برای رانندگان واجد شرایط اختصاص یافت و در کارت‌های آنها قابل استفاده خواهد بود.

مدیر سامانه تلتای کشور سامانه جامع مدیریت حمل و نقل و مانیتورینگ آنلاین تلتا ویژه آژانس‌های تاکسی تلفنی افزود: این اعتبار تا مبلغ ۴۵۰ هزار تومان متناسب با پیمایش ثبت شده اختصاص یافته است که از مقدار اعتبار ثابت که در گذشته واریز می‌شد، بسیار قابل توجه تر است و از همه مهم‌تر اینکه بر اساس کارکرد واقعی برای رانندگان فعال شارژ شده است.

کد خبر 485927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    اصفهان بازترین شهر یارانه گستردگی آم سوخت بیشتری میطلبد
  • ناشناس IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 1
    بخاطراینکه اصفهان خیلی بیشترازحدغیربومی دارد.ورفت وامدهم داخلش زیاده..والا ماخوداصفهان هم ازاین اوضاع خوشمان نمیاد.ولی خب چاره چیه جز تحمل.
  • حسنی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    واقعا پشتیبانی سامانه عالیه