تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال جاری این منطقه ۳۳۰ میلیارد تومان است که ۲۰۰ میلیارد تومان آن به بخش عمران اختصاص یافت.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به بخش عمرانی، ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به انجام آزادسازی‌ها است که شاخص‌ترین آنها آزادسازی بخشی از مسیر رینگ چهارم ترافیکی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان این که برای احداث ساختمان مرکز کنترل و ترافیک ۲۰ میلیارد تومان و برای احداث زیرگذر پل اندیشه ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که بحث ساخت مرکز کنترل و ترافیک در سال‌های گذشته مطرح شده و مکان آن نیز مشخص شده است، در بودجه امسال با قراردادن مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت ساخت این مرکز اقدامات اولیه شده و در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

شرفا خبر از اجرای پروژه پیوند در این منطقه داد و گفت: انتهای خیابان قائمیه، احداث میدانی کلنگ زنی می‌شود تا بین بافت سنتی و نوین شهری در این منطقه ارتباط برقرار شود.

وی بودجه سال گذشته منطقه ۱۳ را ۱۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های شده ۱۰۰ درصد بودجه سال گذشته منطقه محقق شده است.

کد خبر 485899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.