فعالیت قرارگاه‌های مقابله با کرونا در مناطق ۱۰گانه شهر تبریز

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: با دستور شهردار تبریز و با توجه به افزایش شیوع کرونا و اعلام وضعیت قرمز در کلانشهر تبریز و در راستای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، قرارگاه‌های مبارزه با کرونا در معاونت‌های خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا قربانیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"قرارگاه‌های مقابله با کرونا در مناطق ده گانه شهر تبریز فعال شد. با دستور شهردار تبریز و با توجه به افزایش شیوع کرونا و اعلام وضعیت قرمز در کلانشهر تبریز و در راستای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، قرارگاه‌های مبارزه با کرونا در معاونت‌های خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برپا شده است. این قرارگاه‌ها در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز فعالیت خواهند کرد. گشت‌های خودرویی مجهز به سیستم‌های هشداردهنده در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا، ضمن اعلام هشدارهای لازم به شهروندان با همکاری سایر اعضای ستاد کرونای شهرستان تبریز، از هرگونه فعالیت صنوفی که در وضعیت قرمز ملزم به تعطیلی فعالیت هستند، جلوگیری خواهند کرد و در کنار آن جمع آوری سد معبر نیز در دستورکار این نیروها قرار خواهد گرفت.

از تمامی شهروندان درخواست داریم برای حفظ سلامت خود و خانواده، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از قبیل ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور غیرضروری در خارج از منزل و سفرهای درون شهری را به شدت مورد توجه قرار دهند تا شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم".

کد خبر 485727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.