اصفهان نیازمند توسعه سیستم‌های کنترلی هوشمند است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا در اعمال محدودیت‌ها، ترددها و رصد تردد پلاک‌های غیربومی در اصفهان پهناور، نیازمند توجه مسئولان در تجهیز معابر به سیستم‌های کنترلی هوشمند است.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم توسعه تجهیزات هوشمند ترافیکی در کلانشهر اصفهان، اظهار کرد: اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا در اعمال محدودیت‌ها، ترددها و رصد تردد پلاک‌های غیربومی در اصفهان پهناور، نیازمند توجه مسئولان در تجهیز معابر به سیستم‌های کنترلی هوشمند است.

وی افزود: برابر با قانون دولت‌ها و سازمان‌های مربوط لازم است نسبت به تهیه و نصب تجهیزات هوشمند ترافیکی شهرها و تأمین زیر ساخت‌های الکترونیکی لازم اقدام نمایند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: کنترل استانی پهناور همچون اصفهان با موقعیت کنونی در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور و هم مرز با ۹ استان دیگر، بدون تجهیزات هوشمند مدرن و به روز الکترونیکی خصوصاً در کلانشهر اصفهان تنها با نیروی انسانی پلیس سخت و توان فرساست.

وی افزود: وضعیت موجود کلانشهر اصفهان در حد و اندازه اصفهان نیست و نیازمند توجه ویژه در تقویت و توسعه دوربین‌های ترافیکی است.

سرهنگ محمدی در خصوص وضعیت تجهیزات هوشمند مدرن و به روز الکترونیکی در شهر کاشان هم گفت: در حال حاضر شهرستان بزرگ کاشان حتی یک دوربین ثبت تخلف ترافیکی هم ندارد.

کد خبر 485693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.