دستگیری ۷۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در ۲۴ ساعت

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۷۶ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروش‌های مواد مخدر طی مدت ۲۴ ساعت گذشته توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: طرح جمع آوری معتاد متجاهر و دستگیری خرده فروش‌های مواد مخدر به منظور ارتقای سطح امنیت عمومی طی ۲۴ ساعت گذشته با بکارگیری تمام توان و ظرفیت یگان انتظامی در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود:: در این راستا کلیه کلانتری‌ها با هدف پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی بخصوص در نقاط جرم خیز، آلوده و کانون‌های جرم در سطح شهرستان حضور و با استفاده حداکثری از ظرفیت اقدام به اجرای این طرح کردند که در نتیجه این طرح، ۵۲ نفر معتاد متجاهر و ۲۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۷ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه معتادان متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل و توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: برخورد با توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر یکی از اولویت‌های این فرماندهی در سال جاری است و در این خصوص برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 485623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.