پلمب ۲ کارگاه زیرزمینی تولید ماسک تقلبی دراصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب ۲ کارگاه زیرزمینی تولید ماسک و کشف ۲۱۰ هزار عدد ماسک تقلبی در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تولید غیرمجاز ماسک در ۲ کارگاه زیرزمینی در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت استان به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه‌ها ۲۱۰ هزار عدد ماسک تقلبی تولید شده و آماده توزیع به همراه ۱۳۰ رول پارچه ماسک و مواد اولیه مربوط به تولید ماسک را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه‌های مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد و اظهار کرد: در این خصوص پرونده تشکیل شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی راه اندازی این کارگاه‌ها در دستور کار مأموران قرار دارد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: پلیس با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سوءاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی می‌کند.

کد خبر 485604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.