عذرخواهی عضو شورای شهر اصفهان در خصوص حواشی انتشار یک فایل صوتی

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان بابت فایل صوتی منشر خود در شبکه‌های اجتماعی توضیح داد.

به گزارش ایمنا، امیراحمد زندآور در واکنش به حواشی این اتفاق اظهار کرد: فردی به نام آقای " ز " در کمال بداخلاقی و زیرپاگذاشتن قوانین حریم خصوصی نسبت به ضبط جلسات بنده اقدام نموده و با تقطیع و سو استفاده، آن را در اختیار دیگران قرار داده تا به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: از ایشان و کسانی که این فایل‌ها را در فضای مجازی با هدف تخریب مدیریت شهری و اخلاف افکنی میان اصلاح طلبان منتشر کرده‌اند در مراجع قضائی شکایت کرده‌ام و از همه کسانی که از این شیادی رسانه‌ای خاطرشان مکدر شده است عذرخواهی می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان تصریح کرد: هیچ قراردادی در شهرداری فلاورجان با آقای نوروزی (شهردار اصفهان) بابت وکالت پرونده‌ها بسته نشده و هیچ مبلغی هم به ایشان پرداخت نشده است. بنده در یک جلسه محدود و خصوصی روایتی را از گذشته مطرح نمودم که قرار بوده است یک پرونده سنگین شهرداری به ایشان واگذار شود اما این اتفاق نیفتاده است اما در کمال بی انصافی فایل منتشر شده به گونه‌ای تقطیع و تنظیم شده است تا با سیاهنمایی نشان دهند فعلی مجرمانه به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: درخصوص آقای مهندس معین (عضو شورای شهر اصفهان) نیز وضعیت همینگونه است. بنده در آنجا می‌گویم یک پروژه به شرکتی که آقای معین عضو هیئت مدیره آن است واگذار شده است نه شخص آقای معین. آن شرکت هم یک شرکت عظیم سهامی عام با چند هزار سهامدار است که در کل کشور قراردادهای سنگین منعقد می‌نماید. فرایند واگذاری پروژها و پرداخت‌ها کاملاً مشخص و قابل بررسی است.

زندآور خاطرنشان کرد: مگر می‌شود با وجود دستگاه نظارتی فعال و پیگیر ۱۷ میلیارد به یک شخص واگذار شود و آب از آب تکان نخورد؟ من یک عذرخواهی به آقای مهندس معین بابت بکاربردن یک واژه نامتعارف بدهکارم که از ایشان عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم.

وی افزود: عده‌ای پیش از انتخابات خردادماه با هدف تخریب و تضعیف پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان سعی در جنجال‌های رسانه‌ای دارند اما با هوشمندی که مردم دارند این اقدامات مذبوحانه نتیجه عکس خواهد داد.

عضو شورای شهر اصفهان گفت: اختلاف نظر در میان طرفداران یک جریان امری طبیعی است. همانطوری که میان اعضای یک خانواده هم اختلاف به وجود می‌آید. صحبت‌های ضبط شده و منتشر شده مربوط به زمانی است که پاره‌ای اختلافات میان ما وجود داشت و احتمالاً در شرایط ناراحتی و عصبانیت حرفی زده شده است اما الان هیچ اختلافی میان ما وجود ندارد و این اقدامات هم تأثیری در ایجاد اختلاف افکنی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: همه ما انسانیم و در برخی شرایط بحران و فشار احتمال بروز برخی رفتارها و گفتارها وجود دارد که در شرایط طبیعی و آرامش بروز نخواهد کرد.

زندآور اظهار کرد: فردی که با زیرپاگذاشتن اخلاق و انسانیت سخنان من را ضبط و منتشر کرد بی اعتمادی و ناامنی را به مدیران و مسئولان تزریق کرد. امیدوارم دستگاه قضائی با تنبیه و محاکمه جدی این افراد درس عبرتی برای دیگران شود.

کد خبر 485561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.