قیمت و مشخصات گوشی اوپو Reno5 Z 5G مشخص شد

به نظر می‌رسد گوشی اوپو Reno5 Z 5G به تراشه دایمنسیتی 800U و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل مجهز باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو عضو جدیدی از سری Reno5 را با نام Reno5 Z 5G به خانواده خود اضافه کرده است. این محصول به تراشه دایمنسیتی 800U مجهز است و به همراه هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. محصول جدید شرکت اوپو دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED Full HD+ است، حسگر اثر انگشت نیز در قسمت زیر نمایشگر تعبیه شده است.

دوربین سلفی این گوشی که در پنل جلویی قرار دارد ۱۶ مگاپیکسل است و دوربین چهارگانه تعبیه شده در پنل پشتی نیز شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی مونوکروم می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از طریق پورت USB-C تا ۳۰ وات نیرو می‌گیرد.

علاوه بر این گوشی اوپو Reno5 Z 5G به جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا مجهز است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم عامل ColorOS 11.1 در اختیار کابران قرار می‌گیرد که بر اساس اندروید ۱۱ طراحی شده است. به نظر می‌رسد گوشی Reno5 Z 5G نسخه ری برند شده گوشی F19 پرو پلاس 5G باشد.

شرکت اوپو حتی رنگ‌های این گوشی را تغییر نداده است و مانند گوشی F19 پرو پلاس در رنگ‌های آبی و مشکی راهی بازار می‌شود با این تفاوت که نسخه نقره‌ای گوشی F19 پرو پلاس نیز وجود دارد. گوشی اوپو Reno5 Z 5G در سنگاپور با قیمت ۳۹۵ دلار آمریکا و در امارات متحده عربی با قیمت ۴۱۰ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 485528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.