خط ارتباطی ناشنوایان با اورژانس اصفهان راه‌اندازی شد

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان از راه‌اندازی خط ارتباطی برای درخواست خدمات فوریت‌های پزشکی ناشنوایان از اورژانس در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اورژانس اصفهان، غفور راستین گفت: دسترسی به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای همه افراد جامعه امری بسیار ضروری است که متأسفانه در این زمینه برخی از گروه‌های جامعه مغفول مانده اند.

وی افزود: یکی از این گروه‌ها، افراد ناشنوا هستند که به دلیل عدم امکان برقراری تماس تلفنی صوتی با اتاق فرمان ۱۱۵ برای امداد خواهی دچار مشکل هستند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل اخیراً یک شماره تلفن همراه برای ناشنوایان در نظر گرفته شده که بتوانند از طریق این شماره، امداد خواهی خود را با ارسال پیامک و ارائه آدرس متنی یا لوکیشن اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این شماره از طریق اداره کل بهزیستی استان به تمام افراد واجد شرایط اعلام می‌شود.

راستین یادآور شد: در سال گذشته نیز با هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمات ویژه ای برای جانبازان شیمیایی در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: در این طرح برای تمام جانبازان واجد شرایط کد ویژه ای برای تماس با اورژانس ۱۱۵ و درخواست امدادرسانی در نظر گرفته شد که بتوانند با اعلام آن کد در کمترین زمان ممکن از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره مند شوند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان اضافه کرد: اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان برای رفع نیاز تمام امداد خواهان دچار معلولیت به دنبال راهکارهای عملی است تا ان شاء الله هیچ گروهی در جامعه برای استفاده از خدمات اورژانس ۱۱۵ با مشکل مواجه نباشند.

کد خبر 485485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.