شهرداری خمین ۹۲۱ میلیارد ریال درآمد کسب کرد

شهردار خمین گفت: این مجموعه مدیریت شهری پارسال ۹۲۱ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که در مقایسه با مدت مشابه قبل آن ۸۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل مرتضیان در این باره اظهار کرد: ۴۰ هزار برگه عوارض نوسازی سال گذشته در خمین صادر شد که هشت هزار و ۱۵۹ برگه به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: ۹۰۳ فقره از این عوارض در حوزه کسب و پیشه با رقم پنج میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال بوده است.

شهردار خمین مطالبات این شهرداری را تا پایان سال گذشته ۲۶۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه طرح‌های عمرانی و بهسازی شهری از منابع موجود در مدیریت شهری انجام می‌شود همکاری شهروندان در پرداخت به‌موقع پرداختی‌ها کمک بزرگی در توسعه شهری است.

وی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی را برای بسیاری از اصناف خمین ایجاد کرده است و سبب کاهش درآمد آن‌ها شد و شهرداری به‌منظور همکاری با شهروندان فرصت بیشتری برای پرداخت مطالبات به اصناف آسیب خورده از کرونا داده است.

مرتضیان خاطرنشان کرد: ۱۳۶ پایان کار ساختمانی در سال گذشته صادر شد که نسبت ۱۹ و ۳۰ صدم درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی گواهی نداشتن خلاف در خمین افزود: ۴۹ گواهی نداشتن خلاف سال گذشته در این شهر صادر شده است.

مرتضیان خاطرنشان کرد: ۹۷۶ فقره پرونده پارسال در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری خمین بررسی شد و ۲۶۰پ رونده در کمیسیون تجدیدنظر نیز مطرح شده است که یک‌هزار و ۲۰۰ رأی قطعی در کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر شد و از این شمار ۱۸۳ رأی آن برائت و ۱۹ رأی قلع بنا بود.

به گزارش ایمنا، خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است که ۷۲ هزار نفر در کانون جمعیتی شهری آن سکونت دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 485388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.