لغو همه فعالیت‌های حضوری دانشگاه علم و صنعت

با توجه به تشدید شیوع کرونا در تهران و تغییر شرایط از نارنجی به قرمز، دانشگاه "علم و صنعت" اعلام کرد که فعالیت های حضوری این دانشگاه تا اطلاع ثانوی لغو می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، این دانشگاه همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اینکه شهر تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته است، همه فعالیت‌های حضوری دانشگاه، از تاریخ ۱۸ فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل است و فعالیت‌ها فقط به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی صورت می‌پذیرد.

دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد که همه برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی، مانند گذشته به صورت غیر حضوری و مجازی با جدیت ادامه می‌یابد و اساتید، علاوه بر برگزاری کلاس‌ها، وظایف محوله آموزشی و تحقیقاتی خود، به ویژه راهنمایی دانشجویان، رفع اشکال و جلسات دفاعیه را به صورت غیرحضوری انجام خواهند داد همچنین در این ایام، ورود دانشجویان به دانشگاه مجاز نخواهد بود و اسکان دانشجوی جدید در خوابگاه‌های دانشگاه امکانپذیر نیست.

دانشگاه علم و صنعت در رابطه با نحوه حضور کارکنان خود گفت: حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به سامانه‌های الکترونیکی، خدمات و پشتیبانی‌های آموزشی، بهداری، حفاظت فیزیکی، نگهداری تاسیسات، ساختمان و خدمات پشتیبانی ضروری مرتبط با دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها با حداقل تعداد ممکن، طبق نظر مدیر واحد مربوطه و تایید معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه ضروری است و چنانچه در مواقع ضروری انجام یا فراهم کردن مقدمات بعضی از امور نیاز به حضور در دانشگاه داشته باشد، کارکنان با نظر مدیر مربوطه و تایید معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، به صورت موردی در دانشگاه حضور خواهند یافت.

این دانشگاه در اطلاعیه خود تاکید کرده است: در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است، افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود. بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، در صورت تغییر وضعیت هشدار از نظر میزان فراگیری بیماری کووید ۱۹، نحوه حضور اعضای هیئت علمی کارکنان و دانشجویان در بخشنامه‌های بعدی این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 485361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.