رویارویی گیتی پسند با صدرنشین لیگ در هفته چهارم

تیم گیتی پسند اصفهان در چهارمین هفته از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال میزبان تیم سن ایچ ساوه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین) از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم سن ایچ ساوه خواهد رفت.

شاگردان وحید شمسایی در هفته‌های اخیر درگیر مصدومیت شده بودند و حتی تعداد زیادی از کادر فنی خود را برای دیدار برابر فرش آرا به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداشتند. گیتی پسندی‌ها از ۳ بازی گذشته خود، یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی کسب کردند و در حال حاضر با ۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و با تیم صدرنشین جدول فقط ۳ امتیاز فاصله دارند.

در آن سوی میدان سن ایچ ساوه به سرمربیگری جواد اصغری مقدم عملکرد بسیار خوبی در ۳ هفه اخیر داشته‌اند و با کسب ۲ پیروزی برابر تیم‌های مس سونگون و مقاومت البرز و تنها تساوی برابر کراپ اولوند در هفته نخست، با ۷ امتیاز صدرنشین مرحله نهایی هستند و با عملکرد بی نظیر در هفته‌های اخیر زنگ خطر را برای تیم‌های مدعی به صدا در آورده‌اند.

هر دو تیم برای حفظ و بهبود جایگاه جدولی خود نیاز به ۳ امتیاز دارند و برای کسب حداکثر امتیاز تلاش خواهند کرد. از طرفی شاگردان وحید شمسایی برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید ۳ امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند و از طرف دیگر شاگردان جواد اصغری مقدم با پیروزی هفته گذشته برابر مدافع عنوان قهرمانی، انگیزه‌های بسیار زیادی برای بردن این بازی دارند و قصد دارند در صدر جدول باقی بمانند.

سایر دیدارهای هفته چهارم (چهارشنبه ۱۸ فروردین، ساعت ۱۶):

فرش آرا مشهد _ کراپ الوند

مس سونگون ورزقان _ مقاومت البرز

لازم ذکر است مرحله نهایی تیم‌های پایین جدولی برای مشخص شدن دو تیم سقوط کننده از فردا آغاز خواهد شد اما دیدار تیم‌های بازارهای روز کوثر اصفهان و اهورا بهبهان به دلیل ابتلای ۷ بازیکن تیم کوثر لغو شده است.

کد خبر 485357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.