سیاست جمعیت زنان مسلمان نواندیش در انتخابات شورای شهر چیست؟

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: این جمعیت تمام تلاش خود را برای حضور ۳۰ درصدی بانوان در لیست‌های انتخاباتی شورای اسلامی شهر انجام می‌دهد.

فاطمه راکعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ساز و کار جمعیت زنان مسلمان نواندیش در انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: جمعیت زنان مسلمان نواندیش برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر اهمیت فراوانی قائل است و به همین دلیل از چندین ماه پیش، فعالیت‌های انتخاباتی خود را برای معرفی کاندیدا آغاز کرده است.

وی افزود: جمعیت زنان مسلمان نواندیش طی ماه‌های گذشته اعضای اصلی خود را برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر دعوت کرده است؛ همچنین رایزنی‌های لازم برای حضور ۳۰ درصدی بانوان در لیست‌های انتخاباتی شورای شهر جبهه اصلاحات ایران در سراسر کشور انجام شده است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در مورد سیاست این حزب برای حضور زنان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: این جمعیت تمام تلاش خود را برای حضور ۳۰ درصدی بانوان در لیست‌های انتخاباتی شورای اسلامی شهر انجام می‌دهد، اما در حال حاضر و با توجه به یاُس عمومی در فضای سیاسی کشور به نظر می‌رسد تعدادی از بانوان در سراسر کشور تمایلی برای حضور در کارزار انتخاباتی شورای شهر و یا مجلس شورای اسلامی نداشته باشند و ترجیح می‌دهند با توجه به فضای سیاسی کشور به فعالیت‌های اجرایی و پژوهشی خود بپردازند.

راکعی خاطرنشان کرد: بنای‌ جمعیت زنان مسلمان نواندیش حضور حداکثری در انتخابات شورای‌های اسلامی شهر است.

کد خبر 485354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.