۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
احداث خیابان شهدای غربی در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از احداث خیابان شهدای غربی در این منطقه خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان این منطقه خیابان شهدای غربی حدفاصل خیابان امام رضا(ع) تا محدوده شهرداری خمینی شهر به طول ۵۰۰ متر و عرض ۱۴ متر عبوری احداث می‌شود.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف از احداث خیابان شهدای غربی، تسهیل تردد شاغلان کارگاه‌ها و تولیدی‌های این منطقه و ایجاد امکان دسترسی بهتر بین دو شهر اصفهان و خمینی شهر است.

وی تصریح کرد: گذر کوچه شماره ۷ در خیابان شهیدان غربی تا پایان فروردین ماه سال‌جاری بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ترمیم پل عابر پیاده خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی از ابتدای اردیبهشت ماه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: از اواخر فروردین ماه سال جاری ترمیم آسفالت سطح منطقه به طول چهار کیلومتر انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های شهری با هدف تقویت و تجهیز زیرساخت‌های شهری و ارتقای قلمرو عمومی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های محرک توسعه نیز در دستور کار این منطقه قرار دارد زیرا اجرای این پروژه‌ها نوعی ارزش‌آفرینی را برای منطقه ۱۱ به وجود می‌آورد و در این راستا احساس تعلق شهروندان می‌تواند شرایط را برای پیشرفت مهیا کند.

اشرفی ادامه داد: برنامه‌های محرک توسعه‌ای، کارآفرینی جمعی، جذب گردشگرهای داخلی و خارجی، ایجاد درآمدهای پایدار برای منطقه، ایجاد مرکز فعال برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی، فعال‌سازی اقتصاد جامعه و منطقه را در بر دارد.

کد خبر 485340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.