توزیع رایگان کیت‌های تست کرونا در یونان

شهروندان یونانی از هفتم ماه آوریل می‌توانند از داروخانه‌های سراسر کشور تجهیزات رایگان دریافت کنند و شخصاً تست کرونا را در منزل انجام دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وزیر بهداشت یونان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد تا زمان واکسینه شدن نهایی تمام شهروندان یونانی در نظر دارد کیت‌هایی رایگان را در اختیار مردم سراسر کشور قرار دهد تا تست کرونا را در منزل انجام دهند. هر شهروند یونانی می‌تواند در هر هفته یک کیت دریافت کند تا هر لحظه از سلامت یا ابتلای خود به بیماری کووید -۱۹ باخبر شود و اقدامات لازم جهت بهبودی و خودداری از انتقال ویروس به دیگران را انجام دهد. این تست‌ها قابل اجرا در منازل شخصی است و دستورالعمل استفاده از آن به سادگی شرح داده شده تا مردم بتوانند شخصاً تست کرونا را در منزل انجام دهند.

در نتیجه انجام تست رایگان در سراسر کشور و خود جداسازی افراد مبتلا به ویروس کرونا، مدارس سراسر یونان از دوازدهم همین ماه برای حضور دانش‌آموزان باز خواهد شد اما افراد تنها در صورت ارائه نتیجه تست منفی قادر خواهند بود در این مراکز حضور پیدا کنند. دانش‌آموزان در اول هر هفته نتیجه آزمایش کرونای خود را به معلمانشان تحویل می‌دهند و سپس اجازه ورود به کلاس‌های درس را پیدا می‌کنند.

در صورتی که هر یک از دانش‌آموزان به کرونا مبتلا بود باید به مراکز درمانی مراجعه کند و با بررسی‌های بیشتر آزمایش آنتی‌ژن دوم را نیز انجام دهد. چنانچه نتیجه این تست مثبت باشد، دانش‌آموز مبتلا به ادامه تحصیل در منزل خواهد پرداخت و پس از بهبودی کامل و انجام دوباره تست، قادر به حضور در مدرسه خواهد بود.

وزیر بهداشت یونان از مردم خواسته در انجام هفتگی تست کرونا در منزل غفلت نکنند تا میزان شیوع بیماری کووید -۱۹ به حداقل برسد که تا آن زمان، واکسینه شدن مردم نیز به پایان می‌رسد.

توزیع رایگان کیت‌های تست کرونا در یونان

کد خبر 485256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.