عمرانی و آبادانی در سال ۱۴۰۰ ادامه دارد

شهردار چادگان با بیان این که عمرانی و آبادانی در سال ۱۴۰۰ ادامه دارد، گفت: پس از توافق‌ با برخی مالکان برای آزادسازی مسیر، اکنون عملیات زیربنایی عریض سازی خیابان دهه فجر شهر چادگان آغاز شده است.

محمد عرب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که در شهر چادگان ماهانه یک پروژه اجرا شده و تقدیم شهروندان می‌شود، اظهار کرد: تعریض و آزادسازی خیابان‌های اصلی شهر در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است که اجرای این امر مهم شهری مشارکت شهروندان را می‌طلبد.

وی از آغاز طرح تعریض خیابان دهه فجر شهر چادگان خبر داد و افزود: پس از توافق با برخی مالکان برای آزادسازی مسیر، اکنون عملیات مهم و زیربنایی عریض سازی خیابان دهه فجر با هدف ایمن سازی معابر و تأمین رفاه حال شهروندان آغاز شده است.

شهردار چادگان افزود: این پروژه مهم بر اساس شعار هر ماه بهره‌برداری از یک پروژه است که پس از نصب المان‌های شهری، ساماندهی زیرساخت‌های روشنایی پارک جنگلی قراولخانه، تخریب بافت‌های ناکارآمد و ساماندهی ترافیکی برخی معابر پرخطر، یکی از مهمترین اقداماتی بود که روند اجرای آن آغاز شد.

عرب گفت: پروژه طرح ساماندهی سیستم روشنایی و نصب پایه چراغ‌های پارک جنگلی محله قراولخانه با همکاری اداره برق شهرستان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: تخریب بافت‌های ناکارآمد و غیر ایمن خیابان شورا در شهر چادگان پس از توافق با مالکان و ایمن سازی بافت‌های فرسوده بر اساس تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری اجرا شده است.

کد خبر 485128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.