جابه‌جایی ۲۴۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا روز ۱۳ فروردین ماه سال‌جاری ۲۴۰ هزار نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه‌جا شده‌اند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۰۳ هزار و ۷۵۵ نفر مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و ۱۳۵ هزار و ۵۸۰ نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۴ هزار و ۲۴۸ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۸ اسفند سال گذشته تا روز ۱۳ فروردین سال جاری در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی یک هزار و ۱۵۵ دستگاه خودرو سبک معاینه شده و کارت معاینه فنی برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان این که در این بازه زمانی ۲۷۶ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: از آغاز سفرهای نوروزی هیچ‌گونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل به مسافران سرویس دهی خوبی کردند تا مسافران با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

وی با تاکید بر این که چشم‌انداز سازمان ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس، مدرن و ارائه امکانات به روز است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مأموران بهداشت برای کنترل کیفیت مواد غذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت در غرفه‌ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

کد خبر 485126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • الی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    3 0
    الهی همشون کرونا بگیرندکه دوباره اصفهان قرمزشد ویه عالمه ادم نفهم توی این جامعه هست که درک ندارند..حالا اگه مسافرت نرند کپه میزنندتوی این اوضاع اون وقت ماکه خوداصفهانیم یه عیددیدنی رانرفتیم.
  • ناهید IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    همین کارارو کردید الان همه بدبخت شدیم کرونا وضعش بدتر شد خدا ازتون نگذره بخدا ما تو خونه پوسیدیم بیرون نمیریم بلکه اوضاع بهتر بشه یک مشت از خدا بیخبر با سفر رفتن مردم رو بیچاره کردن خون کسانی که از کرونا بعد از نوروز میمیرن گردن کسانیه که مسافرت رفتن وباعث شیوع بیشتر شدن جواب خدا رو چطوری میخواید بدید
  • محسن IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    اولا که دولت محترم باید و اجبارا سفرها رو لغو می‌کرد و اینکه کوتاه اومد همه میدونیم علتشو. در رابطه با اعداد و ارقام بالا هم اگه 240هزار مسافر را تقسیم بر 114هزار اتوبوس و مینی بوس کنیم عدد 17 بدست میاد. یعنی یک اتوبوس در طول بازه 15 روزه 17 نفر جابجا کرده.ورشکست نشین. دم همتون گرم با این آمار و ارقام دقیق.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    عید ما تو خانه ماندیم جای نرفتیم اونوقت مسافر میاند اضفهان چه فوایدی داره