عضو شورای شهر قزوین: نکوئی تشکیل استان را با کمترین تنش مدیریت کرد

عضو شورای شهر قزوین گفت: مرحوم نکویی پیش از استانداری قزوین تجربه زیادی داشت که این تجربه باعث شد تشکیل و شروع کار این استان در ساختار کشور با کمترین تنش همراه باشد.

زهرا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درگذشت سیدعلی نکویی، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان و استاندار سابق قزوین، اظهار کرد: آقای نکویی اولین استاندار قزوین بود و من در دوره بعد از استانداری ایشان، مشاور استاندار بودم. آن زمان در هر محفلی که می‌رفتیم همه از درایت و کاربلدی ایشان سخن می‌گفتند.

وی افزود: آن مرحوم پیش از استانداری قزوین تجربه زیادی داشت که این تجربه باعث شد تشکیل و شروع کار این استان در ساختار کشور با کمترین تنش همراه باشد.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: تفاوت دیدگاه در کشور از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به تعداد افراد مختلف وجود دارد که در دو جریان عمده سیاسی خلاصه می‌شود بنابراین یک استاندار باید از کسانی که در استان هستند برای پیشبرد اهداف فارغ از جریانی که به آن تعلق دارند، استفاده کند.

وی ادامه داد: یک استاندار وقتی دیدگاه تعامل با جریان‌های مختلف را داشته باشد، در استانداری را روی یک جریان نبندد و اجازه دهد سلایق مختلف امکان اظهارنظر داشته باشند، بیشترین تأثیرگذاری را در استان دارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: چنین کسی اگر در رأس باشد و بتواند مانند یک پدر در استان عمل کند، افراد و دیدگاه‌های مختلف امکان نقش‌آفرینی دارند.

وی گفت: از نکات مثبت شخصیت مرحوم نکویی این بود که با دید باز پذیرای نظرات افراد بود که می‌تواند سرمشق کسانی که مسئولیتی در استان یا کشور به عهده می‌گیرند، باشد.

کد خبر 485043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.