چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

نسبت ثبت نام کنندگان به هر کرسی شورای شهر تبریز در شورای ششم ۳۸.۵ نفر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علاوه بر ۹ عضو شورای شهر کنونی تبریز، چهره‌های شاخص شوراهای قبل و مدیران سابق شهری و فعالان سیاسی و اجتماعی در میان ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر دیده می‌شود.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

شهرام دبیری اسکویی پزشک، سیاستمدار، مدیر و مؤسس چند شرکت و باشگاه ورزشی است، وی در شورای دوره چهارم رئیس شورای کلانشهر تبریز بود و اکنون نیز در شورای پنجم رئیس شورای شهر و شهرستان تبریز است. دبیری پس از اخذ دکترای پزشکی از دانشگاه تبریز، به عنوان یکی از اولین دانشجویان کشور، دوره تخصصی پزشکی هسته‌ای را در دانشگاه تهران طی کرد و سپس برای طی دوره تکمیلی راهی کشور ژاپن شد و در سال ۱۹۹۱ نیز برای دوره تخصصی محافظت در برابر پرتوهای هسته‌ای از طرف سازمان انرژی اتمی ایران به کشور شوروی سابق اعزام می‌شود.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

سعید نیکو خصلت که جز اعضای شورای پنجم است در لیست ثبت نام کنندگان شورای ششم قرار گرفته است. او در رشته فیزیولوژی ورزشی تحصیل کرده، رئیس دانشکده تربیت بدنی و هیئت علمی دانشگاه تبریز است. مدرک دکترای خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده و از اساتید بین‌المللی در کره جنوبی و آمریکا بشمار می‌آید. کسب عناوین قهرمانی در آسیا و جهان در کسوت ورزشکار از افتخارات وی بوده و در زمینه اختراع فن‌آوری‌های ورزشی فعالیت دارد.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

محرم محمدزاده قره‌بلاغ از دیگر اعضای دوره پنجم شورا است که در شورای شهر دوره بعدی ثبت نام کرده است. وی فوق لیسانس خود را در رشته برق الکترونیک با گرایش فوتونیک به اتمام رساند و سپس دوره تخصصی خود را در دانشکده صدا و سیما در حوزه بروکست طی کرد. محمدزاده در سال ۹۲ به عنوان برترین چهره سال و همچنین چندین سال به عنوان بهترین نویسنده، گزارشگر و مجری از طرف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

علی آجودان زاده فارغ‌التحصیل رشته دکترای پزشکی مدیریت سلامت دیگر نامزد شورای ششم است، او پزشک پایش سلامت جانبازان ویژه (شیمیایی، قطع نخاع) استان آذربایجان شرقی و مدیر کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در همین استان است. او همچنین مسئول تجهیزات پزشکی و رابط درمان دانشکده پزشکی است و عضو هیئت مدیره و مؤسس خیرین سلامت و آموزش نو بنیاد تبریز است. وی اکنون عضو اصلی، هیئت مدیره و خزانه دار مجمع خیرین سلامت استان آذربایجان شرقی است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

غلامحسین مسعودی ریحان عضو کنونی شورای پنجم شهر تبریز و رئیس شورای استان آذربایجان شرقی است. او دارای مدرک دکترای مدیریت آموزش عالی بوده و در دوره هشتم نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهر و هریس را بر عهده داشت و در همان دوره نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بود. وی ریاست دانشگاه آزاد واحد ورزقان و هریس و ریاست آموزش و پرورش شهرستان‌های هوراند و کلیبر بر عهده دارد. مسعودی ریحان عضو شورای مرکزی شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

کریم صادق زاده که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت عالی اجرایی است. او در سال ۱۳۷۱ به عنوان دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان تبریز منصوب شده و تاکنون در این سمت مشغول فعالیت و همچنین مسئول امور هماهنگی خانه‌های کارگر مناطق شمال غرب کشور است. او سه دوره رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان تبریز را نیز در کارنامه دارد. صادق زاده عضو شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی بوده و نماینده تعاونی‌های مصرف کارگران را در همین استان در مجمع اتحادیه امکان است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

فریدون بابایی اقدم مدرک دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری خود را از دانشگاه تبریز اخذ کرد و عضو شورای چهارم و پنجم شهر تبریز است. او ریاست کمیسیون پیگیری، تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر تبریز از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ را بر عهده داشت و نماینده شورای اسلامی کلانشهر تبریز در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در جلسات بررسی طرح جامع شهر تبریز بود.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

سونیا اندیش عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز است که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنایع دارد. اندیش در دوره پنجم شورای شهر، جز هشت نفری بود که به عنوان عضو لیست امید به شورای شهر تبریز راه پیدا کرد و از اعضای ثبت نامی برای انتخابات پیش‌رو است. وی در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز فعالیت دارد و همچنین جز اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

محمد حسن اسوتچی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی فرهنگی است، وی عضو سومین، چهارمین و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز بوده که اکنون نیز برای ششمین دوره ثبت نام خود را انجام داده است. او از سال سوم دوره پنجم شورای اسلامی عضو کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شد و همچنین از سال چهارم این دوره شورا جز اعضای کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی قرار گرفت.

علی نوای باغبان رئیس کمیسیون بودجه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تبریز دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تبریز است؛ او همچنین معاونت اداری مالی شهرداری کلانشهر تبریز را در کارنامه خود دارد. علی باغبان در دوره چهارم خود را معتقد به خرد جمعی و فردی معتدل کارآمد و پایبند به اصول خرد جمعی معرفی کرد.

جعفر مدبر در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تبریز و عضو کمیسیون برنامه بودجه این شورا بوده است، او از آن دست افرادی است که در بین شهروندان به انجام کارهای جمعی شهره بوده و اکثریت مردم تبریز او را به خاطر فعالیت‌های تشکیلاتی‌اش در مسجد شعبان می‌شناسند.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

جمشید نظمی نیز یکی دیگر از نامزدهای دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز است که دارای تحصیلات کارشناسی جغرافیای سیاسی و نظامی و همچنین کارشناسی ارشد داخلی دانشکده فرماندهی و ستاد (دافوس) است. نظمی مدیرکل دو دوره بنیاد جانبازان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است. نظمی در دوره اول قهرمانی تیم تراکتور در این باشگاه وظیفه مدیریت را بر عهده داشته است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

سید پوریا امجدی هنرمند و فعال رسانه‌ای یکی دیگر از نامزدهای این دوره است، امجدی دارای مدرک کارشناسی صنایع غذایی است. او در استان معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان بوده و همچنین مدیرعامل انجمن کارتونیست و موزه کارتون تبریز است، وی هدف خود را از حضور در این انتخابات "حمایت از جوانان و حفظ سرمایه‌های فرهنگی شهر" عنوان کرده است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

محمود هادی یکی دیگر از نامزدهای این دوره است که دارای سطح سه حوزوی و دکترای الهیات است، هادی رابط فرهنگی وزارت نفت در شمال غرب کشور است همچنین وی مدیرعامل مؤسسات قرآن استان و رئیس شورای هیئات مذهبی تبریز است. او سمت مشاور فرهنگی پالایشگاه تبریز را نیز دارا است.

چهره‌های شاخص انتخابات شورای شهر تبریز+ سوابق

هوشنگ پاکدل صمدی دارای مدرک کارشناسی عمران سازه‌های ریلی و حمل و نقل، کارشناسی ارشد مهندسی HSE و دکترای مدیریت بحران است، وی معاون اسبق ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه و شهرسازی بوده است.

کد خبر 484949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.