معین: نکویی با تمام وجود به امام(ره) عشق می‌ورزید

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: مرحوم نکویی بر اجرای مبانی انقلاب پافشاری می‌کرد و همواره بر ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم تاکید داشت.

فتح الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون فضائل سید علی نکویی، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان اظهار کرد: سید علی نکویی از مبارزان قبل از انقلاب بود که در امور فرهنگی نقش مستمری ایفا می‌کرد بر همین اساس در زمینه نشر کتاب و توزیع کتب دینی و آنچه که از سمت امام (ره) منتشر می‌شد فعالیت می‌کرد.

وی افزود: نکویی از شخصیت‌های مورد وثوق انقلابیون شهر اصفهان بود که در جریان پیروزی انقلاب تعاملات فراوانی با علما و روحانیون داشت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایشان به عنوان اولین فرماندار بعد از انقلاب شهرستان نجف آباد منصوب شد زیرا مسئولان در آن زمان به دلیل حساسیت و محیط انقلابی شهر نجف آباد دنبال انتصاب فرمانداری بودند که به راحتی بتواند با مردم به تعامل برسد و ایشان در آن زمان دوران خدمت موفقی را در این شهرستان طی کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: با مطرح شدن بحث مهاجرین جنگ تحمیلی ایشان به عنوان رئیس ستاد مهاجرین جنگ تحمیلی اصفهان منصوب شد، بنا بر اقرار همه مسئولین وزارت کشور موفق ترین استان در ساماندهی اشتغال مهاجرین جنگ تحمیلی استان اصفهان بود.

معین ادامه داد: در سال‌های پایانی جنگ تحمیلی ایشان به عنوان فرماندار اصفهان منصوب شد و عملکرد موفقی را در این جایگاه و بحث توزیع ارزاق و ایجاد امنیت علی رغم حملات دشمن و بمباران‌های رژیم بعثی از خود بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: بعد از پایان مدت خدمت ایشان در فرمانداری اصفهان وی به فرمانداری استان کرمانشاه منصوب شد و توانست در آنجا که از خطوط مقدم دفاع مقدس بود موفق عمل کند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی به سمت استاندار چهارمحال بختیاری منصوب شد و مدتی را در این استان خدمت کرد ایشان در دولت اصلاحات به عنوان استاندار قزوین منصوب شد و مدتی در این سمت انجام وظیفه کرد.

معین ادامه داد: در دولت دوم اصلاحات به عنوان مشاور عالی و مدیرکل حوزه وزیر کشور منصوب شد و تا پایان دوره دولت در این سمت حضور داشت پس از اتمام دولت اصلاحات ایشان بازنشسته شد و به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در شهر اصفهان پرداخت.

وی ادامه داد: نکویی همواره بر ایجاد وحدت، همدلی و حفظ مبانی انقلاب تاکید می‌کرد و با همه وجود به امام (ره) عشق می‌ورزید و بر اجرایی مبانی انقلاب پافشاری می‌کرد و همواره بر ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم تاکید داشت.

کد خبر 484900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.