نمایشگاه بین‌المللی هوا فضای ایران مجازی برگزاری می‌شود

دهمین نمایشگاه بین‌المللی هوافضای ایران (ایران ایرشو) برای نخستین بار به شکل مجازی برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، دهمین دوره ایران ایرشو به همت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به شکل مجازی در جزیره کیش برگزار می‌شود، هدف از برپایی این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن توانمندی‌های کشور در صنایع هوایی، هوانوردی، هواپیمایی، هوافضا است تا محفلی برای ارائه این دستاوردها به بازار داخلی و جهانی باشد.

در این نمایشگاه، واحدهای پژوهشی، تجاری، خدماتی، تولیدی و آموزشی با یکدیگر همکاری می‌کنند تا تجهیزات صنایع هوایی ودستاوردهای این حوزه دراختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد، ایران ایرشو از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و بازرگانان، پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران مخاطبان اصلی آن هستند.

یکی از نقاط قوت نمایشگاه امسال، رونمایی از محصولات جدید صنایع هوایی و فضایی کشور است، محصولاتی که با اتکا به توان داخلی و با تلاش متخصصان و جوانان کشور تولید شده و به ثمر نشسته است

کد خبر 484862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.