تا اطلاع ثانوی مرگ‌های کرونایی ۳ رقمی خواهد ماند

معاون کل وزارت بهداشت گفت: نگران ویروس جهش یافته آفریقای جنوبی و برزیلی هستیم. در هر ٣١ استان، ویروس انگلیسی داریم اما نگران ویروس جهش یافته آفریقای جنوبی و برزیلی هستیم. کسی که سفر رفته است و اکنون مسافران نوروزی که از سفر برگشته اند فعلاً دورهمی نگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج حریرچی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"نگران ویروس جهش یافته آفریقای جنوبی و برزیلی هستیم. در هر ٣١ استان، ویروس انگلیسی داریم اما نگران ویروس جهش یافته آفریقای جنوبی و برزیلی هستیم. کسی که سفر رفته است و اکنون مسافران نوروزی که از سفر برگشته‌اند فعلاً دورهمی نگیرند.

روند افزایش ما از ٣١ هزار مورد سرپایی در یک هفته به ٦١ هزار نفر رسیده که این افزایش عمودی نمودار مبتلایان سرپایی کروناست.

ما پیشگو نیستیم و پیش بینی‌های ما رمالی نیست اما وقتی رعایت دستورالعمل‌ها از٨٦ به ٥٥ درصد می‌رسد ما شاهد افزایش موارد مرگ و میرها هستیم.

وزارت بهداشت: تا اطلاع ثانوی مرگ‌های کرونایی مان ۳ رقمی خواهد ماند.

در حال حاضر نگران مترو، اتوبوس، تاکسی و… هستیم زیرا مبتلایان سایر استان‌ها به تهران و شهرهای بزرگ برگشتند و ویروس را پخش می‌کنند.

همچنین نگران ادارات هستیم. زیرا کارمندان با ترکیب مختلفی از استان‌ها به ادارات بازگشتند.

در کشورهایی مانند امارات و ترکیه، فقط نگران ویروس انگلیسی نیستیم بلکه نگران ویروس آفریقای جنوبی و برزیلی هم هستیم. زیرا اینها توریستی هستند و امارات و ترکیه پروازهای زیادی دارند".

تا اطلاع ثانوی مرگ‌های کرونایی ۳ رقمی خواهد ماند

کد خبر 484819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.