امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار نفر در حوادث نوروز ۱۴۰۰

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۱۰ هزار و ۵۵۸ نفر در حوادث نوروز ۱۴۰۰ در شهرستان‌های استان اصفهان امدادرسانی شده اند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان در طرح نوروزی سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال ۵۶ هزار و ۷۵ تماس با مرکز اورژانس استان اصفهان برقرار شده و از این تعداد تماس ۳ هزار و ۶۲۷ حادثه جاده‌ای به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.

وی ادامه داد: حدود ۲ هزار و ۴۵۵ حادثه غیر تصادفی و یک هزار و ۱۷۲ حادثه تصادفی بوده است، همچنین در مجموع حوادث ۱۰ هزار و ۵۵۸ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آسیب دیدند و از این تعداد ۷ هزار و ۴۹۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۰ نیز بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ حادثه شهری به مرکز اورژانس استان گزارش شد، تصریح کرد: از این تعداد ۷ هزار و ۲۹۳ حادثه غیر تصادفی و دو هزار و ۷۲ مورد حادثه تصادفی بوده است.

درمان سرپایی بیش از ۳ هزار بیمار و مصدوم

عابدی ادامه داد: ۳ هزار و ۶۴ نفر نیز در محل حوادث به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه ۱۵۴ پایگاه اورژانس در استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۰ در حال فعالیت بود، ادامه داد: در این بازه زمانی در کنار رسیدگی به حوادث ۵۱۷ بیمار مشکوک به کرونا و ۳۶ بیمار مسموم شده با گاز مونوکسید کربن توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتقل شدند.

کد خبر 484817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.