شهرخودرو- پرسپولیس/ عیسی در مشهد پاگشا خواهد شد

پرسپولیس در نخستین دیدار خود در سال جدید، میهمان شاگردان رحمتی در مشهد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در آغازین دیدار خود پس از پایان تعطیلات نوروزی عصر امروز شنبه - ۱۴ فرودین ماه - در مشهد به مصاف شهر خودرو خواهد رفت. سرخ‌ها که پایان سال گذشته صدر را پیشکش شاگردان نویدکیا کردند حالا دنبال بازپس‌گیری آن بوده و برای تحقق این مهم، راهی جز گذشتن از نماینده خراسان ندارد. آن سوی میدان نیز شهر خودرو پس از جنجال‌های فراوان انتقال مالکیت میان حمیداوی و هیئت فوتبال، قصد گذشتن از شرایط عجیب و غریبی را دارد که این روزها خواسته و ناخواسته دچارش شده است.

کورس میلی متری گل محمدی و نویدکیا

سرخ‌پوشان پایتخت پیش از شروع تعطیلات سال نو، اگر چه موفق شدند نفت مسجد سلیمان را در آزادی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کنند اما پیروزی دو گله سپاهان در اصفهان کافی بود تا تفاضل گل طلایی‌پوشان با پرسپولیس برابر شده و شاگردان گل محمدی با تفاضل گل کمتر، به رده دوم سقوط کنند. با این اوصاف پرسپولیسی‌ها در کورس بسیار نزدیک و میلی متری با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و بعید به نظر می‌رسد تکلیف قهرمان لیگ به این زودی ها مشخص شود.

شهرخودرو- پرسپولیس/ عیسی در مشهد پاگشا خواهد شد

با وجود این پرسپولیس و سپاهان پس از برگزاری دیدارهای امروز و فردایشان و همچنین تقابل‌هایشان در آغاز هفته آینده، باید در ورزشگاه نقش جهان رو در روی هم صف آرایی کنند که می‌تواند نقش به سزایی در تعیین تکلیف قهرمانی داشته باشد البته گمانه زنی می‌شود پیش از بازی الکلاسیکو، سرخ‌پوشان برای مسابقات گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا به گوا هند سفر خواهند کرد و باید دید آیا همچون نیم فصل نخست دیدار آنها با سپاهان به تعویق خواهد افتاد یا خیر؟

پاگشا عیسی در مشهد

عیسی آل کثیر که از حدود ۶ ماه پیش به دلیل خوشحالی پس از گلش در جریان دیدار با پاختاکور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا، ساعاتی مانده به دیدار با النصر با حکم AFC به بهانه حرکات نژادپرستانه و در اوج آمادگی ۶ ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد، محرومیتش با پایان ساعت ۲۴ روز گذشته به پایان رسید. او اگر چه این اجازه را نداشت تا همراه با کاروان پرسپولیس عازم مشهد شود اما اگر شخصاً برای مسابقه با شهر خودرو به مشهد سفر کند قادر است برای سرخ‌ها به میدان برود.

شهرخودرو- پرسپولیس/ عیسی در مشهد پاگشا خواهد شد

تکمیل مثلث تهاجمی پرسپولیس با آماری باور نکردنی!

به این ترتیب با آمدن آل کثیر، مثلث زهردار و ترسناک هجومی پرسپولیس به همراه ترابی و مغانلو تکمیل خواهد شد تا شاگردان گل محمدی بتوانند نقطه ضعف خود در نیم فصل اول را جبران کنند. نکته قابل توجه در خصوص مثلث تهاجمی پرسپولیس این است که این سه مهاجم فصل گذشته در مجموع با به ثمر رساندن ۳۵ گل تنها کمتر از چهار تیم در لیگ نوزدهم گل زده‌اند که نشان از قدرت خاص خط آتش سرخ‌ها دارد.

شهر خودرو یا پدیده؟ مسئله این است!

شهر خودرو که از ابتدا فصل جاری مشخص بود از فصول قبلی فاصله گرفته و دیگر در قامت مدعی نخواهد بود با واگذاری امتیازش به شهر خودرو به هیئت فوتبال و مشکلات مالکیتی و مدیریتی حسابی عملکرد رحمتی و شاگردانش را تحت تأثیر قرار داده است. پس از انتقال مالکیت هم مشکلی حل نشد و همچنان جنجال‌ها میان حمیداوی و هیئت فوتبال وجود دارد و مالک سابق معتقد است هنوز مالکیت کامل باشگاه را به هیئت فوتبال خراسان انتقال نداده است به همین علت هنوز کسی دقیق نمی‌داند که باید تک نماینده باقی مانده فوتبال خراسان را با اسم جدید پدیده یا شهر خودرو نام ببرد!

شهرخودرو- پرسپولیس/ عیسی در مشهد پاگشا خواهد شد

به هر حال همین بلاتکلیفی باعث جدایی ۵ بازیکن اصلی از جمع سرخ‌های مشهدی شد که از جمله آنها فرشاد فرجی بود که به پرسپولیس پیوست این در شرایطی بود که نفرات جذب شده در مقایسه با بازیکنان جدا شده، کیفیت برابری ندارند و همین اتفاق دست رحمتی برای چیدن ترکیبش را دشوار ساخته است. البته آنها توانستند از جدایی قاسمی نژاد و پیوستنش به استقلال جلوگیری کنند که می‌تواند در ادامه فصل گره از مشکلات شأن در زمین بگشاید.

کد خبر 484437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.