بهداری شهرداری در شهرک سلامت مستقر می‌شود/ ادغام تعاونی کارگران و کارمندان

شهردار اصفهان گفت: بهداری شهرداری اصفهان با امکانات روز پزشکی در شهرک سلامت مستقر می‌شود.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی با اشاره به بازدید اخیر به همراه مدیران شهری از شرکت تعاونی کارکنان و بهداری شهرداری اظهار کرد: در مورد استقرار بهداری شهرداری در شهرک سلامت، تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی گفت: در این فضا همه امکانات پزشکی وجود دارد و کارکنان می‌توانند از امکانات جانبی مرکز نیز استفاده کنند.

شهردار اصفهان در مورد ساختمانی که قرار است در اختیار شرکت تعاونی قرار گیرد نیز اعلام کرد: مکان تعاونی کارکنان شهرداری در خیابان عطار (خیابان پروین) واقع شده که این پروژه به صورت مشارکتی با سرمایه گذار در منطقه ۱۰ در حال ساخت و در آستانه تکمیل است.

نوروزی تأکید کرد: جابه‌جایی بهداری شهرداری و همچنین ایجاد فروشگاه هایپرمارکت تعاونی کارمندان، دو تصمیم برای رفاه حال بیشتر کارکنان خدوم شهرداری است که این تصمیم در پی مطالبه کارمندان اتخاذ شده است.

دو تعاونی کارگران و کارمندان ادغام می‌شود

شهردار اصفهان همچنین با اعلام اینکه احداث فروشگاه تعاونی کارکنان شهرداری اصفهان در محل جدید واقع در خیابان عطار بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: با تکمیل پروژه، دو تعاونی کارگران و کارمندان ادغام می‌شود و تعاونی کارکنان شهرداری اصفهان به زودی به هایپرمارکتی که در خیابان پروین در حال تکمیل است، منتقل می‌شود. این مکان ۵ هزار مترمربعی دارای امکاناتی از جمله پارکینگی با ظرفیت ۴۰۰ خودرو است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: تصمیم شهرداری این است که با ادغام دو تعاونی کارگران و کارمندان شهرداری اصفهان، شرایط آسایش بیشتر کارکنان را برای تأمین مایحتاج خود فراهم کند، چرا که با احداث این مرکز، کلیه کارمندان در یک مرکز واحد و وسیع‌تر با امکانات و شرایط بهتر و در شان کارکنان به خریدهای خود می‌پردازند.

بهره‌مندی کارکنان شهرداری از امکانات شهرک سلامت

وی همچنین با اشاره به تصمیم برای انتقال بهداری شهرداری اصفهان به شهرک سلامت نیز اظهار کرد: شهرک سلامت مجموعه‌ای با همه امکانات پزشکی و درمانی است که با تکمیل بیمارستان آن در آینده فضایی مطلوب برای خدمات درمانی کارکنان فراهم می‌شود.

وی افزود: این شهرک دارای امکاناتی همچون آزمایشگاه، واحدهای پاراکلینیکی، دندان پزشکی و غیره است که با استقرار بهداری کارکنان شهرداری در شهرک، زمینه استفاده از این خدمات در یک جا و با صرف کمترین زمان فراهم می‌شود. به همین دلیل شهرداری درصدد است تا درمانگاهی را در این شهرک مستقر کند. با استقرار بهداری، همچنین زمینه بانک اطلاعاتی بهداشت و سلامت خانواده کارکنان شهرداری ایجاد می‌شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مکانی که در شهرک سلامت برای درمانگاه در نظر گرفته شده دارای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت است و می‌توان در مراحل بعدی با عقد قرارداد با آزمایشگاه‌ها و واحدهای مستقر در شهرک سلامت برای پذیرش بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری، زمینه استفاده بهتر و بیشتر کارکنان را فراهم کرد.

کد خبر 483823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.