عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم فروردین ماه

در این بسته خبری از حوادث آتش‌سوزی بیرجند در نوروز ۱۴۰۰ تا پرداخت ۴ میلیارد ریال به شهرداری کدکن و تبدیل چهارباغ به منطقه مهم گردشگری البرز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پرداخت عوارض نوسازی در مریوان

سیامک مهرنیا، مسئول اداره نوسازی شهرداری مریوان گفت: پرداخت عوارض نوسازی و خدمات پسماند توسط شهروندان مریوانی نسبت به سال گذشته در این شهر بیش از ۲ برابر افزایش یافت.

ممنوعیت تجمع شهروندان زنجانی در روز طبیعت

خدابخش مرادی نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین " روز طبیعت" و از طرفی شرایط کرونایی حاکم هرگونه دورهمی، تجمع در بوستان‌ها، فضای سبز و پارک‌های استان ممنوع است.

آغاز احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی «واوان»

مسعود مرسل پور، فرماندار اسلامشهر از آغاز احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی «واوان» خبر داد.

افزایش حوادث آتش‌سوزی بیرجند در نوروز ۱۴۰۰

علی حسینی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اظهار کرد: از آغاز امسال ۳۵ حادثه شهری توسط این سازمان پوشش داده شده که ۲۰ مورد آن، آتش سوزی بوده است.

آغاز تزریق واکسن کرونا به پاکبانان دزفول

رضا پور آئین، رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت: تزریق واکسن کرونا به پاکبانان شهرستان دزفول از امروز دوشنبه آغاز شد.

تبدیل چهارباغ به منطقه مهم گردشگری البرز

مرتضی شاه محمدی، شهردار چهار باغ از اجرای پروژه‌های این شهرداری در سال ۱۴۰۰ با مشارکت و سرمایه گذاری‌های کلان بخش خصوصی برای تبدیل این شهر خوش آب و هوا به منطقه مهم گردشگری و تفریحی استان البرز خبر داد.

امکان کاشت درخت میوه در شهر قوچان وجود ندارد

جلال حسن زاده، شهردار قوچان گفت: امکان کاشت درخت در مبادی ورودی، سطح معابر و خیابان‌های اصلی شهر قوچان وجود ندارد اما این آمادگی برای شهرداری همیشه وجود دارد که با همکاری مردم درختان غیر مثمر را در سطح شهر بکارد.

راه اندازی نرم افزار هوشمند تفکیک و جمع‌آوری زباله در ساری

سیدمحمدرضا گرامیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از شهروندان خواست با نصب اپلیکیشن «ساریِ من»، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

پرداخت ۴ میلیارد ریال به شهرداری کدکن

علی‌محمد خسروی، شهردار کدکن تربت حیدریه گفت: پرداخت مبلغ چهار میلیارد ریال به شهرداری این شهر برای پیشبرد برنامه‌های مرتبط با رفاه عمومی، از مهم‌ترین دستاوردهای سفر استاندار خراسان رضوی به این شهر بود.

پاکبانان هیدجی واکسن کرونا دریافت کردند

رضا حیدری، شهردار هیدج گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بر اساس اولویت‌بندی وزارت بهداشت، امروز دوشنبه پاکبانان شهرداری هیدج واکسن کرونا دریافت کردند.

کد خبر 483718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.